Laptop gaat niet meer aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Medion1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Mijn Laptop stond aan en zat in het stopcontact toen de stroom uitviel, hij schakelde over op accu en bleef net zo lang aan tot deze leeg was. Toen schakelde de lapton naar hybernate of standy oid. Na en half uur kwam de stroom er weer op en ging het lampje van netstroom op de laptop weer branden. De laptop wou echter niet meer opstarten. Laptop uitgezet maar wil helemaal niet meer aan (netstroom lampje brand wel op laptop) ook zonder batterij start hij niet op. Het enige dat je hoort als je da aanknop indrukt is een klik, je ziet het "aan" lampje even oplichten maar er gebeurt verder niets. Als je de aanknop ingedrukt houdt klinkt een aantal klikken (klinkt niet echt gezond). Wat is hier aan de hand, graag tips (geen garantie meer).

Heb je al geprobeerd onder veilige mode op te starten.

Laat eens eerst je accu laden en dan zien wat die doet.

De laptop gaat helemaal niet meer aan dus van opstarten is gen sprake, ook niet in veilge modus. Batterij opladen heb ik al gedaan (lampje opladen gaat ook branden) maar dat heeft geen effect, nog steeds alleen een klik als ik de aan knop indruk verder niets!

Probeer eens op te starten met een cdrom erin van windows?

Mischien wil dit ook werken:

Houd de aan/uit knop net zo lang ingedrukt tot de laptop aangaat. Dit wil b.v. bij Dell laptops ook wel werken.

Groet,

Peacebringer

Hallo

Uw ... "Mijn laptop" ken ik jammerlijk genoeg niet .....

Veel portables willen immers niet opstarten ZONDER batterijpack geinstalleerd.

Laad de betrokken laptop deze batterijpack nog succesvol op , of blijft hij maar doorladen ...???

Een vermelding van merk/type/ouderdom had volgens mij misschien al een antwoord kunnen geven op uw probleem.

Peter

Laatst bewerkt:
De laptop is een Micromaxx modelnr "RAM 2000 notebook pc", ik heb hem destijds bij de Albert Heijn gekocht. Als manufacturer wordt medion opgegeven en het MD nr. is MD41960. Aangezien de computer niet aangaat heeft een windows cd dus geen zin. De aanknop lang indrukken resulteert in een heleboel eerder genoemde klik geluiden achter elkaar (klinkt niet echt goed). De batterij wordt gewoon opgeladen en blijft niet doorladen?

Nog tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan