Laptop gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesley Brand

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Gegroet,

Ik heb al sinds 1 jaar een Medion akoya S5610 notebook.
Voorheen werkte hij gewoon goed, maar sinds enkele dagen gaat hij gewoon niet meer aan.

Komt waarschijnlijk ook wel omdat ik de laptop aan heb gedaan en vervolgens vergeten ben de acculader, die erop aangesloten stond, aan te zetten. Toen ben ik enkele tientallen minuten naar boven gegaan en bleek mijn laptop dus volledig uitgevallen bij terugkomst. Sindsdien start hij niet meer op.

Als ik op het aan knopje druk komt er nog wel een blauw lichtje tevoorschijn, die als de accu-oplader er niet inzit na 5 seconden al weer uitslaat.

Het probleem ligt 'em niet bij de accu zelf, omdat we nog eenzelfde laptop hebben staan die wel naar behoren werkt (accu omgeruild om uit te proberen hielp niet). Weet iemand toevallig wat er mis mee is, of welke stappen ik moet volgen om dit probleem op te lossen?

Bij voorbaat dank.
, Wesley

Laatst bewerkt:
heb je al eens geprobeert:
-lader eruit
-accu eruit
-aan/uit knop 30 sec ingedrukt houden

dan weer:
-lader der in
-accu der in
-weer aan doen

zo haal je alle overgebleven energie uit de laptop,
kan zijn dat het werkt;)

maar je hebt toch nog wel garantie?

heb je al eens geprobeert:
-lader eruit
-accu eruit
-aan/uit knop 30 sec ingedrukt houden

dan weer:
-lader der in
-accu der in
-weer aan doen

zo haal je alle overgebleven energie uit de laptop,
kan zijn dat het werkt;)

maar je hebt toch nog wel garantie?
Ik ga het proberen. Dankje, ik vertel zo of het gelukt is.
Weet alleen niet zeker of ik nog wel de bon heb. :o

Lol, garantie en medion en opgeblazen laptop? denk niet dat de klanteservice er niet zo vriendelijk is. ik ehb zelf ook een medion laptop maar dan een s2210. nooit last van gehad.

elke chip is anders de een gaat sneller kapot dan de ander

dit geld dus ook met laptops

msichien kun je met behulp van een multymeter bekijken hoeveel volt de lader geeft. hoort 19.8 volt te zijn dacht ik

Helaas is het niet gelukt met de instructies van Marcel. Af en toe gaat er wel een knopje branden dat de accu aan't opladen is, maar verder dan dat heb ik 'm tot nu toe niet gekregen.

PS. Heeft iemand toevallig een (kopie)garantiebon voor de medion akoya s5610? :evil:

Laatst bewerkt:
Helaas is het niet gelukt met de instructies van Marcel. Af en toe gaat er wel een knopje branden dat de accu aan't opladen is, maar verder dan dat heb ik 'm tot nu toe niet gekregen.

PS. Heeft iemand toevallig een (kopie)garantiebon voor de medion akoya s5610? :evil:

Probeer het gewoon eens zonder accu?

Heb 'm gisteren even aangezet, gewoon op hoop van zegen en hij doet het weer. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan