Laptop gaat plotseling uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouw79

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2004
mijn laptop (Acer Travelmate 243 LC, Celeron 2,5 Ghz, 256mB Intern) heeft de laatste tijd wat problemen. Als ik bijvoorbeeld bezig ben met iets grafisch (een spel, zowel lokaal als op Internet) of als ik een virusscan of defrag doe, schakelt mijn laptop zomaar uit. Hoe kan dit? Ik heb SpyBot gedraaid (eerder Ad-Aware) om het probleem op te lossen, maar het gebeurt nog steeds. Is dit een geheugenprobleem of kan de ventilator kpot zijn of zo???

Alvast bedankt voor jullie reacties:D

welkom bij helpmij.

Het ploseling uitvallen van de acer kan een ventilator probleem zijn.
Probeer eens met een beetje lucht de ventilator schoon te blazen.
Ditwas bij mijn travelmate volgens de td van acer het probleem. Na schoonmaak geen probleem meer.

puppie bedankt voor je tip...hoe kan ik het beste die lucht erdoorheen blazen? Kan ik de ventilator daarvoor eruithalen of kan ik er een kruimeldief opzetten (op de ventilatoropening)? Ik hoor het graag!

Ik heb een busjes perslucht gebruikt.
ventilator slopen ben ik niet aan begonnen.

Pas daar wel mee op als je het met een compressor doet. Ik was ziek en dacht et mn domme kop ow ff die laptop schoon maken en in eens krrkrkrk OEPS :confused:
mja van die fouten leer je.

roy

Iemand nog meer suggesties (is het bijvoorbeeld de moeite waard om iemand de laptop te laten schoonmaken? Is het een geheugenprobleem? Grafische kaart???)

Ik zou het naar een computerboer brengen die ook een technishe dienst hebben.
Deze doenhet snel en vakkundig en als er iets fout gaat.........;)

Het lijkt me juist zo leuk om het zelf in el kaar te zetten en ik heb erg veel gelezen op inetrnet en ik denk dat het wel moet lukken.Dat met die laptop is overigens ook gelukt.:eek: :D

als je er maar aan denkt dat het geen motor is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan