Laptop gaat van Netstroom af na gamen en renderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander7390

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Berichten
69
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer een half jaar geleden een laptop aangeschaft.
De laptop is een Medion Akoya P6815 en de specs zijn:
i7-3610QM @ 2.3GHz
6GB ram
GT650M 2GB GDDR3.
750GB HDD.

Dus mijn probleem is dat ik bijvoorbeeld een spel wil spelen of bijvoorbeeld een video of iets dergelijks wil renderen, en dat mijn stroom opeens
naar de accu overgaat terwijl mijn kabel van de stroom er nog in zit. En dan switch hij weer terug op de netstroom en dan weer op accu etc.
Als ik de Accu eruit haal en dan probeer te gamen enz. dan gaat de laptop gewoon uit, want dan kan ie niet switchen naar de accu.
Voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=GJhEU1GnX_8 zo gaat het hele tijd na bijv 5 min renderen of gamen.

Ik ben langs een aantal winkels geweest, en de helft weet het probleem niet en willen hem houden voor reparatie en ik wil daar nog niet geld voor geven
totdat ik het exacte probleem ongeveer weet, en de andere winkels zeggen dat het mijn adapter waarschijnlijk is.

Mijn adapter: Switching Power Adapter;
Model No.: FSP120-AAC;
P/N:40017812;
AC Input: 100-240V~, 2A,50-60Hz
DC Output: 19V === 6.32A

Hoop dat iemand mij kan helpen!

Mvg. Sander
 
Hoi,

Half jaar is toch nog garantie dus zou ik het daar op gooien;)
 
Ja klopt. Heb contact opgenomen met medion. Nu nog een reactie. Meerendeels nieuwsgierig wat het probleem was mocht het nog eens voorkomen. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Wat zijn de electrische gegevens van het notebook volt en ampere dus
 
Hoi,

Onderop het notebook geen sticker?
En even als mod je hoeft niet te quote hoor anders wordt alles zo lang en onoverzichtelijk
 
Input: 19V ==== 6.32A
For use with AC adapter FSP120AAC only.

Dat bedoelde je? Dit stond op achterkant
 
Amperage van de lader zou voldoende moeten zijn, denk dat die niet goed functioneert, de accu levert max. 4.4Amp en de lader 6.32.
 
Hoi,

Zoals Lange pier al schreef adapter moet voldoende zijn dus ergens is er wat mis dus even op medion wachten;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan