Laptop (gaming)

Status
Niet open voor verdere reacties.

svrensen

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hallo,

Ik ben net nieuw op dit forum en ik weet niet helemaal waar ik wat moet plaatsen.
Ik plaats het hier en als het hier niet hoord wil iemand me dan aub uitleggen waar dan wel? Ik ben het sparen voor een laptop. Ik weet niet welke ik moet kopen.
Ik wil minimaal 15.6 inch beeldscherm. Ik wil graag downloaden (films,spellen en ds games) Maar met computerspellen bedoel ik eigenlijk pes 11 of fifa 11. Op mijn pc doen die het niet omdat ik te weinig ram geheugen heb. Dus eigenlijk een laptop voor die 2 spellen en wat andere dingen voor te downloaden. Het liefst tussen de 500 en de 650 euro. Weten jullie iets?

Alvast bedankt

Verplaatst van MC naar Laptop ( aankoop )

sorry maar wat bedoel je met verplaatst van MC? naar laptop (aankoop)

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Je schrijft dat je in je huidige pc te weinig ram hebt is het niet goedkoper om wat ram bij te steken;);) want voor 5 a 600 euro heb je niet echt een gaming notebook.

De pc is niet alleen van mij. En ik wil gewoon een laptop rond 500 en 600 euro. waar ik bijvoorbeeld dingetjes kan op downloaden,. en ik hoef niet weet ik hoeveel spellen te hebben maar alleen fifa of pes ofzo. dus gewoon met een goede graphische kaart.

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artike...86&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home Page&cmid=WEH

die laptop heeft veel geheugen. Ik kan er veel mee alleen er staat dat het een zakelijke laptop is. Is die dan wel goed voor pes of fifa??

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artike...tb=False&cm_pi=Home Page&cmid=WEH&F=1&F=2&F=3

bij die laptop kun je ook veel mee. Ik weet niet welk merk handig is.

Hoi,

Sorry maar beide hebben dus geen videokaart deze wel wel wat duurder maar dan heb je wel wat voor

die is niet meer leverbaar.
Maar die eerste laptop die ik liet zien kan daar dan geen fifa op of pes??
welke videokaart moet ik dan hebben voor de spellen?

Hoi,

Ik lees nu even niet leverbaar maar dit terzijde, ga je spijt van krijgen je zal toch echt een beetje kaart moeten hebben voor die games

Welkom op Helpmij.nl.:)

sorry maar wat bedoel je met verplaatst van MC? naar laptop (aankoop)
Je had de topic in Members Chat (MC) gezet, daar horen dit soort topics niet in thuis. Puppie heeft deze naar de juiste sectie verplaatst.

Hoi,

Ik zou eens contact met 4launch zoeken want de Asus uit mijn link heeft de zelfde configuratie maar bijna honderd goedkoper .

Hoi,

Ja als het de zelfde is zal je denk niet op hoogste kwaliteit knnen spelen maar het gaat volgens mij wel.

die van jouw is 15.6 en die ik zag was 17.3 inch. Maar ik denk er nog over na. De man van de winkel zei dat pes en fifa erop kon.

Hoi,

Ik zei toch niet dat het niet kon , maar kijk eens hier nog 40 euro goedkoper. denk allleen maar met je mee hoor ;)

wow die ziet er erg goed uit. en is die 17.3 inch??
k zie het niet staan. dus daar kan fifa of pes op?

Hoi,

Geen dank en lees misschien nog wel als je nog wat vind;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan