Laptop geeft geen beeld en start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Hallo,

Ik heb een Packard Bell laptop gekregen welke weigert op te starten.
Bij het inschakelen blijft het scherm zwart (dus ook geen video of bios gegevens) en activeert hij de DVD speler. Daarna start hij weer op en blijft hij in deze loop hangen.
Ik heb reeds geprobeert om een bootable opstart DVD met Windows 7 in de DVD speler te leggen maar dit mocht niet baten. Ook heb ik al een van de geheugen sims verwijderd maar ook dit zonder succes.

De storing is overigens plotseling opgetreden. De laptop wordt alleen thuis gebruikt en staat altijd op dezelfde plaats waardoor een storing door vallen of stoten uitgesloten is.
Heeft iemand een idee wat de oorzaak van deze storing kan zijn?

Alvast bedankt voor uw reactie / advies !!

Mvrgr. Mark

Laatst bewerkt:
Heb je de beschikking over een extern scherm? Als je daar wel beeld op krijgt, kan je dan in de BIOS komen en dan de "Defaults" of "Default settings" laden? Heb je belangrijke data op de laptop, of mag de schijf geformatteerd worden?

Hoi AndreazZz,

Bedankt voor je reactie !!

Door een externe monitor op de laptop aan te sluiten kreeg ik helaas nog geen beeld.
Ik heb tevens de bios batterij vervangen maar ook dit mocht niet baten.
Aangezien ik geen beeld kreeg, kon ik de harddsik ook niet formateren. Heb daar uiteindelijk een neiuwe harddisk aan gehangen maar ook dit zonder succes.. de laptop bleef telkens opnieuw opstarten.
Uiteindelijk de moed opgegeven.

Mvrgr. Mark

Helaas ben ik bang dat je laptop overleden is. Je zou nog kunnen proberen het geheugen te vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan