Laptop geen beeld, Extern wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lange86

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2013
Beste mensen,

Ik ben een beetje de wanhoop nabij!

Ik heb van een vriend een laptop gekregen, Nou heb ik geen beeld op de laptop maar wel via een Extern scherm.

Het gaat om een HP Pavilion dv7, dingetje heeft 2 processoren en ook 2 video kaarten.

Ik heb geprobeerd om via de Start toets indrukken + P het goed te krijgen, maar als ik alleen beeldscherm van de laptop selecteer blijft hij zwart.

Me maat had het erover dat hij weleens blauw beeld gaf, dus ik dacht aan conflicterende videokaarten, de ene uit en andere aan en vice versa bood geen oplossing.

Kan iemand mij A.U.B helpen ??

Groet Lange

Hoi,
Ik had dit zelfde probleem bij mijn moeders laptop.
Die is inmiddels gemaakt.
Wat ik heb gedaan is hem open gedraait,
Het scherm los geschroefd .
En achter het scherm zat een dikke kabel. die (volgens mij lcd kabel heet)
Hij ging door tot onder een plastic waar op stont do not touch!
Die kabel zat bij mij los en heb ik vastgemaakt tape er weer over en ja hoor hij deed het weer.
Je kunt dit proberen maar als je niet handig bent raad ik dit zeker af.

Hopelijk hielp dit?

MVG.

Laatst bewerkt:
Ben behoorlijk handig met dit soort dingen.

Heb inmiddels een filmpje op Youtube gevonden hoe ik hem open moet maken etc etc.
Nu nog de juiste tools en dan gaan we kijken of het stekkertje het probleem is.

I`ll keep you posted. :thumb:

Uiteraard laat ik nog even horen.

Ga morgen even kijken of iemand zeer kleine kruiskop schroevendraaier heeft, en dan kan het geknutsel beginnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen,

Aangezien het toch om een notebook gaat heb ik de vraag toch ook maar even naar de laptop(of aankoop daarvan) geplaatst. Succes met je vraag.

Goedemorgen,

Aangezien het toch om een notebook gaat heb ik de vraag toch ook maar even naar de laptop(of aankoop daarvan) geplaatst. Succes met je vraag.

Bedankt Modag,

Het probleem is inmiddels opgelost. Het kabeltje van de videokaart zat los.

Open geschroefd en kabeltje weer goed aangedrukt, gelijk even van de gelegenheid gebruikt gemaakt om hem een beetje af te stoffen.

Bedankt voor de reacties Toppers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan