Laptop geen beeld!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dave01

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
hallo allemaal,

mijn laptop geeft allemaal kleurtjes en na een paar seconden word het beeld langzaam zwart.
het is al een wat oudere laptop. 3 jaartjes gok ik, maar mijn vraag is hoe kan ik al mijn bestanden en foto's ect , ect eraf halen.
er staan echt een hoop dingen op.
de laptop start gewoon op volgensmij maar ik denk dat de videokaart ofzo overleden is.
kan iemand mij helpen??

alvast bedankt!!

groetjes dave.

probeer eens een externe monitor aan te sluiten misschien is beeldscherm wel kapot anders zou je harde er uit kunnen halen en er een externe van maken.

Hoi,

Heb je misschien een mogelijkheid om en los scherm er aan te hangen scherm kan ook defect zijn,
Anders kan je de hd eruit halen en via een adapter of een externe behuizing de hd in of aan een gewone pc hangen

Laatst bewerkt:
ik heb een ander scherm er aan gehangen maar die kreeg geen signaal van de laptop! :S

Hallo

Vermoedelijk een te warm gelopen chipset door defekte koeling (stof)

Indien het u enkel om de data gaat , kun je de harddisk uitbouwen , en aansluiten op een andere p.c. d.m.v. :

http://cgi.benl.ebay.be/USB-2-0-to-...280?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20b4386538

Kostprijs 2.59€ inclusief verzending , en ondersteund i.d.e 2.5"/3.5" en sata.

laptop harddisk wordt direkt gevoed via de u.s.b. poort.

Een 3.5" harddisk of c.d. r.o.m. lezer heeft wel een extra externe voeding nodig.

Een deftige lokale p.c. shop zal dit vermoedelijk ook wel verkopen , maar zal zo goed als zeker duurder zijn.

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan