Ik heb gisteravond mijn nieuwe Luidsprekers aan mijn laptop aangesloten. Na een paar uur heb ik ze weer losgekopeld. Volgende dag heb ik ze weer aangesloten maar dit keer kwam er geen geluid uit de luidspreker maar wel van de ingebouwde laptopspeakers. Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd hielp niet, dus toen heb ik maar de windows op geintalleerd hielp ook niet.
Dit is het probleem, ik heb Hp Pavilion Dv6717ed versie, aan de voorzijde heb je 3 poorten
1 MIC 2&3 Staat koptelefoon icoontje, normaal als ik een koptelefoon aansluit aan poort 2 of 3 dan word de speakers van mijn laptop gedempt en hoor ik gewoon alleen geluid via de koptelefoon. Maar nu blijfd de speakers van mijn laptop aan en krijg ik geen geluid uit mij koptelefoon of luidspeker.
Ik weet niet meer wat ik moet doen kan ik iemand mij helpen.
Mvg Enes
Dit is het probleem, ik heb Hp Pavilion Dv6717ed versie, aan de voorzijde heb je 3 poorten
1 MIC 2&3 Staat koptelefoon icoontje, normaal als ik een koptelefoon aansluit aan poort 2 of 3 dan word de speakers van mijn laptop gedempt en hoor ik gewoon alleen geluid via de koptelefoon. Maar nu blijfd de speakers van mijn laptop aan en krijg ik geen geluid uit mij koptelefoon of luidspeker.
Ik weet niet meer wat ik moet doen kan ik iemand mij helpen.

Mvg Enes