Laptop geluid superzacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
He mensen, heb een Amilo M7400D waarvan eerst alles werkte :) alleen is het geluid sinds een format onwijs zacht geworden. Hoor het nog een beetje en met koptelefoon wat beter, maar veel te zacht. Al mijn volume dingen staan open, mute overal uit en ook in mediaplayer en gomplayer heb ik geluid vol gezet..geen resultaat. Ik heb van de fujitsu site de drivers voor mijn geluidskaart gedowned, alleen ben ik niet zeker of dit de juiste zijn.. ik heb het gevoel dat ik vroeger andere had namelijk.. ik heb de algemene info van mijn laptop bijgevoegd.. iemand een idee wat ik kan proberen?

Bijlagen

• untitled.jpg
    untitled.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 71
hoi
ik kan je niet echt helpen maar dit is een gokje
Als je Realtek Audio Input (ofzoiets) hebt, kan het zijn dat de karaoke is uitgezet (zie bijlage) waardoor het geluid zacht en onduidelijk is. Dit is nl een tijdje geleden bij mij gebeurt.
zoals ik al heb vermeld is dit maar een gokje want volgens mij kan dit je niet helpen.

groetjez

Bijlagen

• realtek.jpg
    realtek.jpg
    111,2 KB · Weergaven: 68
ik had die chipset drivers nog niet geinstalleerd.. is nooit nodig geweest... heb het nu alsnog gedaan maar helpt niet..
maakt het trouwens heel veel uit dat het een M7400D is en geen M7400?

chipset drivers is na een format van je pc(klaptop0 wel nodig

dan je pc herstarten en dan je audio driver zetten.(c media)

pc herstart.

de d ofzo maakt dan niet uit als goed is want is een 7400serie.
je wordt met een zoekopdracht D ook doorgelinkt naar 7400serie

ik heb het volgende ingevuld in het balkje van identnummer of productnaam:Amilo M7400D

Laatst bewerkt:
kan ie gewoon niet harder???:D:D:D

er sttat nergens iets op dempen?
en geen uitroeptekens in apparaatbeheer??

Ja ik heb een hele verzameling uitroeptekens, maar ik dacht niet dat die iets met mijn geluid te maken hadden... :)

zie bijlage

Bijlagen

• untitled.jpg
    untitled.jpg
    74,7 KB · Weergaven: 60
zoals ik het zie ook niet nee.

en je mist nog de videodriver?
je scherm "golft" op internet?

probeer gewoon eens alles opnieuw
chipsetdriver instaleren
pc herstarten en dan je andere drivers.

anders zou ik het hier vanaf ook zo 123 niet meer weten

hehe opgelost

heb hem geformatteerd en drivers gebruikt van een laptop bij mijn ouders thuis, die werken dus gewoon wel.. whatever het precies is maakt niet uit, het werkt nu en ik heb ze opgeslagen!

bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan