Goede dag
Ik heb onlangs een notebook aangeschaft die ik vaak gebruik voor te game.
Intel® Core™ Processor i7-720QM
NVIDIA GeForce GT 230M
SATA vaste schijf 1000 GB (2 x 500 GB) 7200 rpm
4GB DDR3
LightScribe Blu-ray ROM met SuperMulti dvd±r/rw dubbellaags
Maar natuurlijk is mijn geluid aan de slechte kant en ik zie maar één uitweg, via een externe geluidskaart. Daarom heb ik al een beetje research gedaan,maar het is zo moeilijk om dat de reviews vaak heel uiteenlopend zijn.
Ik heb een bedrag van 85 euro in mijn hoofd maar het mag altijd minder kosten
Hier zijn alvast mijn resultaten op een rij
SteelSeries Siberia USB Soundcard
Creative X-Fi Surround 5.1
Creative Sound Blaster X-Fi Go!
Dit zou volgens sommige goed werken maar dit zou niet kunnen tippen aan de kwaliteit van de Steelseries Siberia USB Soundcard. Toch lees ik over die Steelseries dat het niet zo geweldig is, dus heb ik schrik voor de kwaliteit van deze Creative geluidskaart.
SteelSeries 5H v2 USB
Bij deze headset krijg je een geluidskaart bij die de kwaliteit verbeterd. Dit product zou zeer goed zijn. Het zou zeer goede positionering geven. Heb weinig slechte meningen gelezen over dit product, alleen dat hij slecht is voor muziek af te spelen, maar daar kijk ik niet naar. Dit trekt tot nu toe mijn meeste aandacht. Heeft misschien iemand van jullie dit product en kunt u me dan vertellen waarom ik het zou koppen en waarom niet ?
Als u misschien nog andere ideeen hebt zijn die altijd welkom, ik zelf gebruik de Creative Fatal1ty Headset en ik ben altijd tevreden geweest over deze headset.
Ik dank jullie alvast om mijn vraag te beantwoorden.
Ik heb onlangs een notebook aangeschaft die ik vaak gebruik voor te game.
Intel® Core™ Processor i7-720QM
NVIDIA GeForce GT 230M
SATA vaste schijf 1000 GB (2 x 500 GB) 7200 rpm
4GB DDR3
LightScribe Blu-ray ROM met SuperMulti dvd±r/rw dubbellaags
Maar natuurlijk is mijn geluid aan de slechte kant en ik zie maar één uitweg, via een externe geluidskaart. Daarom heb ik al een beetje research gedaan,maar het is zo moeilijk om dat de reviews vaak heel uiteenlopend zijn.
Ik heb een bedrag van 85 euro in mijn hoofd maar het mag altijd minder kosten
Hier zijn alvast mijn resultaten op een rij
SteelSeries Siberia USB Soundcard
Hier lees ik heel uiteenlopende meningen, sommige vertellen dat het een zeer goed product is, andere vertellen mij dan weer dat dit geruis geeft en dat het geluid weleens durft te flippen.
Creative X-Fi Surround 5.1
Hier heb ik al het verschil van gehoord en dit is een zeer goed product voor muziek, maar ben meer geïnteresseerd in de game prestaties. vooral de software is een sterk punt van dit product. Het heeft ook veel mogelijkheden die ik nooit zal gebruiken.
Creative Sound Blaster X-Fi Go!
Dit zou volgens sommige goed werken maar dit zou niet kunnen tippen aan de kwaliteit van de Steelseries Siberia USB Soundcard. Toch lees ik over die Steelseries dat het niet zo geweldig is, dus heb ik schrik voor de kwaliteit van deze Creative geluidskaart.
SteelSeries 5H v2 USB
Bij deze headset krijg je een geluidskaart bij die de kwaliteit verbeterd. Dit product zou zeer goed zijn. Het zou zeer goede positionering geven. Heb weinig slechte meningen gelezen over dit product, alleen dat hij slecht is voor muziek af te spelen, maar daar kijk ik niet naar. Dit trekt tot nu toe mijn meeste aandacht. Heeft misschien iemand van jullie dit product en kunt u me dan vertellen waarom ik het zou koppen en waarom niet ?
Als u misschien nog andere ideeen hebt zijn die altijd welkom, ik zelf gebruik de Creative Fatal1ty Headset en ik ben altijd tevreden geweest over deze headset.
Ik dank jullie alvast om mijn vraag te beantwoorden.