Hoi,
Ik heb een Asus laptop gekregen van een vriend van mij, en hij zei dat het geluid het niet deed.
Dat klopt, als ik een spel probeer te spelen waarvoor je specifiek geluid nodig heb, zegt hij dat er geen Audio Apparaat is.
Wanneer ik de boxtjes in-plug, is er wel geluid en kan ik spelen. Maar ik kan geen Muziek door mijn oordopjes/koptelefoon luisteren en/of filmpjes kijken.
Help mij AUB.
Informatie:
Geluidskaart: SiS 7012 Audio Device
CPU type: Intel Pentium 4, 2656 MHz (20 x 133)
Moederbord: Asus A2000H/L Series Notebook
BIOS Type: Award Medallion (09/10/03)
Moederbord Chipset: SiS 650
Communicatiepoort: ECP-printerpoort (LPT1)
Besturingsysteem: Microsoft Wndow XP Pro
Misschien zijn er dingen die niet belangrijk zijn maar gewoon voor de zekerheid.
Ik heb al bij andere mensen gekeken en geprobeerd, maar die dingen lukken niet echt.
P.S Ik heb Everest voor dit gebruikt.
Alvast bedankt,
M0zart
Ik heb een Asus laptop gekregen van een vriend van mij, en hij zei dat het geluid het niet deed.
Dat klopt, als ik een spel probeer te spelen waarvoor je specifiek geluid nodig heb, zegt hij dat er geen Audio Apparaat is.
Wanneer ik de boxtjes in-plug, is er wel geluid en kan ik spelen. Maar ik kan geen Muziek door mijn oordopjes/koptelefoon luisteren en/of filmpjes kijken.

Help mij AUB.
Informatie:
Geluidskaart: SiS 7012 Audio Device
CPU type: Intel Pentium 4, 2656 MHz (20 x 133)
Moederbord: Asus A2000H/L Series Notebook
BIOS Type: Award Medallion (09/10/03)
Moederbord Chipset: SiS 650
Communicatiepoort: ECP-printerpoort (LPT1)
Besturingsysteem: Microsoft Wndow XP Pro
Misschien zijn er dingen die niet belangrijk zijn maar gewoon voor de zekerheid.

Ik heb al bij andere mensen gekeken en geprobeerd, maar die dingen lukken niet echt.

P.S Ik heb Everest voor dit gebruikt.
Alvast bedankt,
M0zart