Laptop gestolen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lpdgraa

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Berichten
48
Laptop Gestolen,
Hierdoor zijn afgezien van persoonlijke word bestanden
ook internet, e-mail instellingen door derden te achterhalen. Gaarne advies of ik mijn wachtwoorden
voor het ophalen van e-mail bij de provider en bij
webmail moet wijzigen.
 
Natuurlijk moet je alles eff wijzigen.
Waarschijnlijk gaat het alleen maar om de hardware. Maar toch email wijzigen. Mailtjes blijven dan staan.
 
Inderdaad wijzigen. Je wachtwoorden zijn bijna niet te herkennen, want windows zet daar (meestal) sterretjes voor neer, maar zolang het inbelwachtwoord en je email wachtwoord hetzelfde zijn, kan deze persoon wel al je mail binnen halen en gebruik maken van je internet account.

Als je deze wijzigd ben je er in ieder geval zeker van dat dat niet meer kan. Is trouwens ook zo gepiept (een beetje afhankelijk van je internet provider en is bijna altijd kosteloos.

Zeker doen dus!
 
Misschien toch ja w8woord niet wijzigen, maar eerst eens effe naar de politie gaan. Misschien bestaat er een waterkansje om je laptop te recupereren in samenspraak met de politie. Als je een mailtje stuurt naar je eigen email en de dief in kwestie haalt deze binnen kunnen ze "misschien" de plaats localiseren waar de dief zich bevindt? Tel-lijn?

Als dit volgens de politie niet mgl is, vraag hen dan om raad en pas nadat zij zeggen om je w8woorden te wijzigen zou ik dat doen...
 
Hallo

Niet vergeten .....

Serienr. en merk p.c. te melden als ......BYE ..BYE.... bij politie.

Je weet maar nooit .....

Peter
 
Hartelijk dank voor de snelle reacties.
Ik zal contact met de politie opnemen alvorens
de wachtwoorden te wijzigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan