Laptop gestolen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

GRLove

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Beste helpmij-ers,

Vanochtend kwam ik er achter dat mijn laptop gestolen was. Ik had hem gewoon op mijn bank liggen terwijl ik in dezelfde kamer lag te slapen. Verder is er niks gestolen maja mijn laptop was mij toch wel dierbaar... Het vervelende is echter dat ik geen braak sporen heb omdat er waarschijnlijk "geflipperd" is. Nou wil de verzekering dus ook niks uitkeren en dat is zeer *** want ik ben een arme student en heb mijn laptop nodig voor volgende week... Ik heb al aangifte gedaan en dus de verzekering gebeld maar kom niet echt verder...
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Kan ik bijvoorbeeld door mijn mac-adres een ip-adres verkrijgen? Of zou ik de schade kunnen verhalen op mijn huurbaas dat mijn huis niet "inbraakveilig" is? Alle tips zijn welkom!

Kan jij je kamer niet op slot doen dan ...... ?!
Als dat wél kan, maar je hebt het niet gedaan, is er geen verhaal mogelijk.
Veel verzekeringen sluiten de diefstal van dit soort zaken uit, danwel er moet extra premie voor worden betaald.

is er in het hele huis geen braak te vinden?
wat is flipperen? Misschien even bij je huisgenoten langs lopen!
Kan het niet zijn dat een onverlaat hem vannacht even heeft geleend?

Negativ... mijn huisgenoten zijn het niet geweest en de afdruk van mijn laptop stond nog in de stof van mijn bank. Dat flipperen heeft de politie mij ook even voor gedaan. dan neem je een stuk uit een colafles en steekt dat tussen de deur en het deurkozijn waarna je met het plastic tegen het slot aan drukt waardoor hij zo open gaat. dit werkt echter niet als je je voordeur op slot doet omdat dat slot geen scheve zijde heeft. maar daar hebben ze wel weer andere manieren voor...

Als je je kamer niet op slot hebt gedaan kan je ze niks maken, je garantie geldt niet voor 'onveilig gebruik' zoals dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan