Laptop gezocht! Budget �500,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

JepserC

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2009
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop als cadeau voor mijn vaders 50ste verjaardag, want de laptop die we nu hebben is nodig aan vervanging toe. Alleen na een hele tijd rond te hebben gekeken heb ik toch moeite er een uit te kiezen. Er is heel veel keus en ik wil natuurlijk de beste kwaliteit voor de prijs. :)

Eisen:

Normaal gebruik zoals internetten en video's/films bekijken.

Specs:

Min. 4GB. ram geheugen, 15.6 inch of meer en een 320 GB harde schijf of meer (Het liefste 500 GB).

Budget: �500,-

Deze had ik zelf in gedachten: http://www.laptopshop.nl/product/120722/category-45702-laptops/acer-aspire-7551-p344g50mn.html

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Weet niet of je op Helpmij al rond gekeken hebt voor een notebook want dan had je ook gezien dat Acer eigenlijk niet echt een fijn merk is dus daarom zou ik deze nemen prima merk en goed voor je vaders doeleinde.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Film kijken doet hij dat op notebook zelf zo ja dan is dit een prima oplossing.

Meestal kijken we films gewoon op de tv, maar als iemand ergens anders naar wil kijken of voor op vakantie is het wel zo handig.

Ik zal de laptops eens met elkaar vergelijken en kijken welke de beste optie is. Verdere reacties altijd welkom natuurlijk. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er uit. Ik ga toch voor de Acer Aspire. :)

Deze voldoet namelijk aan alles:

4 GB Ram
500 GB harde shijf
17,3 inch scherm

Geen andere kunnen vinden met dezelfde specs in deze prijsklasse (vaak een 15,6" scherm, 320 GB harde schijf of 3 GB Ram) en ik ben tevreden over het merk Acer.

Bedankt voor de hulp. :thumb:

(Sorry voor het quoten onder een reactie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan