Laptop gezocht rond de 600 a 700 euro. Zie topic voor wensen/eisen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ashleyp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2014
Hallo allemaal,

Aangezien ik met mijn huidige laptop (Acer Aspire 5560-G) alleen maar problemen heb wil ik langzaam aan opzoek naar een andere laptop.

Ik heb zelf een webshop waarvoor ik veel foto's doe uploaden en bewerken.
Uiteraard veel mailverkeer en ik luister er veel muziek op.
Dit is eigenlijk de hoofdreden waarvoor ik een laptop heb.

Af en toe kijk ik er eens films op.

Ik speel geen spelletjes o.i.d. dus daar hoeft geen rekening mee te worden gehouden.

De laptop blijft ook op het bureau staan (uiteraard af en toe eens verplaatst in huis) maar wordt verder niet meegenomen dus gewicht etc. is geen gegeven om rekening mee te houden.

De Acer 5560-G heb ik in de Mediamarkt gekocht. De verkoper adviseerde mij toen (ik had toen een lager budget) deze laptop daar deze goed bij mijn wensen zou aansluiten. WAT EEN ONDING! blijft regelmatig vast hangen, zo traag als een slak enz.
Bestanden overzetten van mobiel naar laptop of van laptop naar externe harde schijf duurt soms een uur terwijl het maar om een paar bestandjes gaat.
Dit is al de tweede Acer die we hebben en beide na 3 jaar stuk. Dus liever geen Acer meer.

Wie weet voor mij een goed merk en wellicht zelfs een goed type etc. binnen de prijsklasse van 600 a 700 euro?

EDIT:

Mijn vriend belde net dat hij heeft gegoogled en goede recensies heeft gelezen over: Lenovo (touchepad met draaibaar scherm) HP Probook en Sony Vaio.

Iemand hier (goede) ervaringen mee?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Ik denk zo te lezen dat een notebook in jouw geval een hebbe dingetje is dus niet echt nodig en lijkt mij kwetsbaar dus ik zo het bij een gewone uitvoering en dan zijn de A-merken Asus , Toshiba ,Lenovo en Medion is gezien de prijs ook best te doen.
En je hebt gelijk Acer is geen sterk merk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan