laptop gezocht to 600,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

McBroodje

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Goedenmiddag,

Ik ben op zoek naar een leuke laptop die ik wil gaan gebruiiken voor school etc.
Aangezien ik bouwkunde ga doen, Moet het wel een laptop zijn die tekenprogammas aankan en meerder processen tegelijk.
Ik heb een budget van 500 tot 600 euro
Oftewel ik zoek een laptop met groot scherm en redelijk snel voor zo laag mogelijk prijs

Hop dat jullie wat ideeen hebben voor mij )

Mvg,
marc

Ik zou zeggen: probeer op DELL eens een computer samen te stellen...
Ze geven vaak kortingen en je kan veel dingen zelf verbeteren indien ze je niet aanstaan...

is er geen programma bij die studie(school) waar je producten die aan de voorwaarden voldoen gekocht kunnen worden?

vaak is het zo dat als er een pc nodig is voor de studie er ook bijstaat wat de minimale eisen zijn :P

en als je helemaal geluk hebt kan je tegen een studentenprijs (heel laag) software en hardware daar kopen :D daar valt een laptop dus ook onder

EDIT:

heb er inmiddels wat gevonden

kijk hier eens tussen

of hier

Laatst bewerkt:
is er geen programma bij die studie(school) waar je producten die aan de voorwaarden voldoen gekocht kunnen worden?

vaak is het zo dat als er een pc nodig is voor de studie er ook bijstaat wat de minimale eisen zijn :P

en als je helemaal geluk hebt kan je tegen een studentenprijs (heel laag) software en hardware daar kopen :D daar valt een laptop dus ook onder

PS: ik zoek even voor je naar een redelijke laptop

Het is volgens mij niet perse nodig,
Maar me pc is ook niet helemaal de beste meer aangezien die steeds vastlopers heeft:p
Dus dan haal ik maar een laptopje die ik ook goed kan gebruiken voor school

Het is volgens mij niet perse nodig,
Maar me pc is ook niet helemaal de beste meer aangezien die steeds vastlopers heeft:p
Dus dan haal ik maar een laptopje die ik ook goed kan gebruiken voor school

slim :P kijk mijn bovenstaande reactie ik heb er een edit in gemaakt met 1 medion laptop en een link naar de sony vaio lijn

....
Maar me pc is ook niet helemaal de beste meer aangezien die steeds vastlopers heeft ....

Ehh ... studie 'bouwkunde' ... ? Zit daar ook Nederlands bij ?

Een pc die vastlopers heeft, betekent nog niet dat hij niet 'de beste' meer is.
Misschien moet je hem gewoon eens helemaal opnieuw installeren en mogelijk opwaarderen met meer werkgeheugen.
Een goeie laptop van HP (17") is op dit moment beperkt in de aanbieding.
Een tip: al heeft een laptop 4Gb aan werkgeheugen, als er een 32-bitsversie van Windows op staat wordt het deel boven plm. 3,2Gb niet ondersteund.
Die HP heeft ook 4Gb ... én Win7 64-bits; en op te waarderen naar 8Gb ... kijk, dát zijn nou belangrijke specs .... naast andere zaken als: snelheid harde schijf, ondersteund geheugen grafische kaart, type processor ... etc.
Iets boven je budget, die HP, maar toch .....
Kijk bij Medion kom ik op dit moment niet verder dan 15,6" en bij sony ..... kennelijk ga je al gauw voor het 'merk' betalen als je betere specs. selecteert.

Laatst bewerkt:

Misschien moet je hem gewoon eens helemaal opnieuw installeren en mogelijk opwaarderen met meer werkgeheugen.
Een tip: al heeft een laptop 4Gb aan werkgeheugen, als er een 32-bitsversie van Windows op staat wordt het deel boven plm. 3,2Gb niet ondersteund.
Die HP heeft ook 4Gb ... én Win7 64-bits; en op te waarderen naar 8Gb ... kijk, dát zijn nou belangrijke specs .... !

voor een studie bouwkunde is 3gb wel genoeg neem ik aan :P
hij wil waarschijnlijk autocad programma's gaan draaien

bij de studie van de betreffende persoon gaat het ook om rekenkracht bij de studie bouwkunde :P daarom zijn processor en vooral videokaart ook niet achter te laten ;)

EDIT* bij de laptop die je aangeeft word er ook genoeg Ram geheugen gebruikt voor de videokaart (deze neemt een deel van het RAM geheugen in beslag) waardoor 3gb mischien niet genoeg zal zijn

Laatst bewerkt:
haha ja er zit nederlands bij die opleiding haha.
Anyhow Als ik die sony vergelijk met die medion welke is dan beter?
Want we gaan voor het beste natuurlijk voor die prijs die ik heb

haha ja er zit nederlands bij die opleiding haha.
Anyhow Als ik die sony vergelijk met die medion welke is dan beter?
Want we gaan voor het beste natuurlijk voor die prijs die ik heb

ik zou zelf voor de sony vaio gaan :P

dat zijn gewoon TOP dingen + je kan ze helemaal aanpassen aan je eigen smaak :D(en prijs natuurlijk)

ik zou zelf voor de sony vaio gaan :P

dat zijn gewoon TOP dingen + je kan ze helemaal aanpassen aan je eigen smaak :D(en prijs natuurlijk)

Oke jij zou dus de sony kopen
maar qua specificaties is die ook beter dan de medion? want dan leg ik er liever nog 35euro bij ofzo

Oke jij zou dus de sony kopen
maar qua specificaties is die ook beter dan de medion? want dan leg ik er liever nog 35euro bij ofzo

ja :p

het mooie van die sony vaio is dat je hem nog kan aanpassen

je kan bijvoorbeeld NOG een beter processor erin laten zetten of een betere videokaart (1gb versie koste 70 euro :P) dus je kan bij de sony vaio nog even overal mee spelen!

ja :p

het mooie van die sony vaio is dat je hem nog kan aanpassen

je kan bijvoorbeeld NOG een beter processor erin laten zetten of een betere videokaart (1gb versie koste 70 euro :P) dus je kan bij de sony vaio nog even overal mee spelen!

Oke dan houd ik de sony in mijn achterhoofd;)
Ben binnenkort jarig dus dan weet ik wat ik exact kan besteden :)
ieder geval bedankt voor de snelle service.

Gegroet marc

Die HP heeft ook 4Gb ... én Win7 64-bits; en op te waarderen naar 8Gb ... kijk, dát zijn nou belangrijke specs .... naast andere zaken als: snelheid harde schijf, ondersteund geheugen grafische kaart, type processor ... etc.
Iets boven je budget, die HP, maar toch .....
Kijk bij Medion kom ik op dit moment niet verder dan 15,6" en bij sony ..... kennelijk ga je al gauw voor het 'merk' betalen als je betere specs. selecteert.

Betreft mijn pc
Ik heb dat ding al zo vaak geprobeerd te maken en elke keer is er weer wat
dus als ik laptop heb gooi ik hem het raam uit:p

Betreft mijn pc
Ik heb dat ding al zo vaak geprobeerd te maken en elke keer is er weer wat
dus als ik laptop heb gooi ik hem het raam uit:p

Wel even het raam openzetten .... en kijken of er niemand onder staat :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan