Laptop gezocht voor school.

• Onderwerp starter Onderwerp starter motje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

motje

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
hallo
k heb een laptop ndg kunnen jllie helpen waar ik dat goedkoop kan kopen
en het moet licht mogelijk zijn want k ga hem naar school meenemen
en graag een nieuwe

en k wil geen mac apple:D

Titel aangepast "Help" zegt niets over je vraag.;)

Ik heb nog nooit iemand gezien die zo'n haast heeft dat hij allerlei letters vergeet te typen, je moet voor 22u een laptop hebben begrijp ik ?

Stel je vraag eens duidelijker ? Waarvoor heb je hem nodig (Welke applicaties etc), wat is je budget, heb je nog specifieke eisen ?

Etc.

Stap anders eens een willekeurige computerwinkel binnen (Niet de Mediamarkt, die weten er 9/10 keer weinig van af).

Ik heb nog nooit iemand gezien die zo'n haast heeft dat hij allerlei letters vergeet te typen, je moet voor 22u een laptop hebben begrijp ik ?

Stel je vraag eens duidelijker ? Waarvoor heb je hem nodig (Welke applicaties etc), wat is je budget, heb je nog specifieke eisen ?

Etc.

Stap anders eens een willekeurige computerwinkel binnen (Niet de Mediamarkt, die weten er 9/10 keer weinig van af).

k wil een laptop voor 450 euro is maar liever een 1e hands
merk maak nie uit
als het maar licht is

Ik hoop dat je wel doorhebt dat Helpmij een plaats is waar je door vrijwilligers geholpen wordt.
Daardoor kan jij het liefst wel een antwoord willen hebben voordat je je vraag stelt, maar kan het voorkomen dat degene welke een antwoord op je vraag heeft pas over 24 uur je vraag leest.
Dus heb gewoon geduld :)

btw..
Wat dacht je van deze:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/n...283797-283797-12434478-79819622-80277828.html
Ik heb die zelf ook. Is een hp/compaq 6710b
Heb die zelf ook. Mooi licht.

[edit]
ow.... 450 euro... (hij koste mij iets van 1100 euro ofzo :p)

Wat wil je er precies mee kunnen?

Laatst bewerkt:
Berichten die duidelijk niets met de topic te maken hebben zijn verwijderd. Graag verder ontopic anders wordt dit topic van een slot voorzien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan