Laptop gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo,

Ik denk lastig maar zoek aan laptop van rond de 700,- met een SSD en reguliere HDD of waar ik er één in kan zetten voor een kennis.
Kan het ze snel niet vinden, ik denk aan Asus, Samsung, Toshiba......

Iemand suggesties ?

Dank,
Ray

Gebruikt? (marktplaats)
Nieuw?

Tegenwoordig kun je de cdrom drive er uit halen en daarvoor in de plaats een ssd zetten.
Voordeel, je kunt naar budget je computer kiezen en daarna een ssd van keuze aanschaffen.
Zelf houd ik het op Asus met AMD :love:.

Kijk eens voor info op https://hddcaddy.nl/
Dit was de eerste aanbieder ie ik vond.

Laatst bewerkt:
Zijn er verder geen eisen, zoals schermdiagonaal, losse videokaart / chip of geïntegreerd, usb2 / 3, etc..?
Want met alleen een budget is het een schot in het donker..
Waarvoor wordt betreffend toestel gebruikt..?

Dank beide, HDDCaddy inderdaad een prima optie en had ik reeds voorgesteld. Bouw ik hem wel in eventueel. Die Asus is op zich ook niet verkeerd, was hem zelf niet tegen gekomen. Dank daarvoor.....
Ik laat jullie weten wat er uitgekomen is. Persoonlijk (maar ik maak de keuze niet) zou ik een caddy nemen. Al eens eerder gedaan in mijn oude Samsung. De Asus heeft "slechts" 128 GB. Op zich voldoende voor de essentiële zaken, dat wel. Geloof niet dat hij veel van de GPU vraagt dus zou deze kunnen voldoen.

Zijn er verder geen eisen, zoals schermdiagonaal, losse videokaart / chip of geïntegreerd, usb2 / 3, etc..?
Want met alleen een budget is het een schot in het donker..
Waarvoor wordt betreffend toestel gebruikt..?

" huis, tuin en keukenwerk" eerlijk gezegd.

Dan zijn deze wellicht wat kandidaten...
Bij de filter-opties heb ik bewust gekozen voor een Core i3 processor en minimaal 6 Gb ram om in elk geval enig prestatie-niveau en een plezierige gebruiks-ervaring te garanderen.
Op 1 type na beschikt de rest over een SSD, een HDD kun je met zo'n caddy zelf nog toevoegen indien nodig.
De Lenovo heeft wel het kleinste formaat scherm maar dat is wel full HD...ik denk dat die geen slechte keuze zou zijn.
Er blijft dan binnen het budget nog wat over voor die caddy met extra HDD :thumb:

Laatst bewerkt:
Misschien zit er hier wat bij?

Heb net deze gekocht voor een klant: http://www.hardware4sale.nl/fujitsu-siemens-lifebook-s751-443.html

Heb er meer geheugen in laten zetten en zelf een SSD ergens anders gekocht. Die ga ik er voor hem inzetten en daar komt dan Linux op.
De HD die er nu inzit, moet hij goed gewaren, want daar staat Win 7 Pro op.

Gisteren binnen gekregen en hij is als nieuw!! Geen enkel krasje of dingetje kan ik ontdekken. Dus ja, wat wil jouw klantje? Wat zijn de eisen, wat gaat hij er mee doen?
Uiteraard kan je in deze ook de brander eruit halen en er een caddy inzetten. Ikzelf heb dat met mijn Acer Travelmate ook gedaan, werkt perfect. Je moet wel de juiste caddy kopen, anders past het niet.
Dus kijk daar goed mee uit!!

Iedereen bedankt voor alle opties, ik laat weten welke gekozen wordt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan