laptop > grootscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunrain12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hallo, welke laptop moeten we met de jeugdclub aankopen om te projecteren van laptop naar -groot- scherm in ons park,Mvg!

@sunrain12:Welkom op Helpmij...:thumb:

Ik zag dat je in een ander topic dezelfde vraag gestelt had.Ik zag ook dat je onderweil deze aan het maken was.
In het andere topic heb ik je vraag verwijderd.Die hoorde daar sowieso niet thuis.;)

Succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware.

Als je het wilt projecteren met een beamer, zou iedere reguliere laptop moeten werken.

Van laptop naar groot wit pvcscherm

OKei!!

Van l --> s is klaar.

Waarna een nieuw vraagstuk is geboren :evil: de gehandicapten mogen muziek __NIET__ spelen op de muziekweide,

Want er moet betaald worden :shocked: per gebruikte m2 weide als je erop muziek speelt, dvd, cd, ...

Er moet (vooraf!) betaald worden -of boete's betalen- aan belastingen, taksen, auteursrechten, enz. te betalen per vierkante meter.

Ze eisen dus geld van/aan gehandicapten.

Niemand, kan aantonen, dat -gehandicaptengeld- werkelijk betaald wordt aan het orkestje, gitarist, muziekmaker, die de muziek werkelijk maakte en dus eigenaar is !

Wat, met -niet- geregistreerde muzikanten, of dergelijken, die zichzelf -niet- aangemeld hebben, met als gevolg, dat de gehandicapten die muziek wel mogen draaien zonder belastingen, etc., te moeten betalen, omdat zulke muziekmakers niet zijn aangemeld.

Info vragen bij het 'groepje' dat de belastingen int,

info over:

' --krijgen-- de muziekmakers werkelijk het geld dat wij storten? op bankrekening ' ,

de vragen zijn onthaald op hoongelag: "vooraf betalen of boete's ook nog betalen !

Gegroet . .

Laatst bewerkt:
Hoi

Zou je bovenstaand eens willen toelichten??Wat is de bedoeling hiervan en waar gaat het over??

dit klinkt erg als iemand van stemra/Buma die deze regels heeft opgegeven of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan