Laptop + gsm = internet??

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Kan ik met behulp van de datakabel tussen mijn Nokia 6210 en mijn laptop in het buitenland internetten?
Ik heb een provider met inbelnummer in Frankrijk en vraag me af of ik dit kan bewerkstelligen en of de kosten beperkt zijn. Gedacht wordt aan een Franse telefoonkaart (of zoiets) in m'n GSM te stoppen.
Zo'n datakabel heb ik. De bedoeling is soms wat email op te halen en te verzenden.

Maar ja,.... misschien wil ik gewoon iets wat niet kan...

Wie helpt me uit de droom?

als je een telefoon hebt waarop je kan wappen kan je ook via je laptop aangesloten op je Telefoon op internet.....dit is echter wel erg duur omdat je dan gewoon per tik betaald:D

greetz,

Ook met andere kaart?

Geplaatst door justmehaxe
als je een telefoon hebt waarop je kan wappen kan je ook via je laptop aangesloten op je Telefoon op internet.....dit is echter wel erg duur omdat je dan gewoon per tik betaald:D

greetz,

Ik heb bij de Franse provider Freesurf een account en het inbelnummer is voor geheel Frankrijk tegen lokaal tarief. Is het misschien verstandig een (tijdelijk) Frans abonnement te nemen, als het met een pre-paid kaart niet kan? Een Euro of zo per minuut lijkt me inderdaad wel erg veel...

veel mensen denken vaak ach we gaan ff via onze telefoon internetten, totdat ze de rekening krijgen. het zal nog wel ff duren voordag je via je telefoon tegen een normaal tarief zal kunnen internetten. dus we moeten het nu gewoon maar doen met onze stand alone machine:D

greetz,
suc6

Een aanrader is wel via gprs (dat kan je telefoon ook)te internetten dat is iets sneller dan gewoon inbellen

Maar denk dat je beter af bent in een internet cafe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan