laptop + gsm = internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0118

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Hoi,

Ik heb een pda (mioa701) met pocket internet totaal van t-mobile dit abonnement kost € 9,95 per maand en ik mag onbeperkt internetten. Nu zat ik mijn eigen af te vragen als ik mijn pda aansluit op mijn laptop kan ik dan op mijn laptop internetten via mijn telefoon.

Ik vraag mijn eigen af of het kan en als het kan hoe moet ik het instellen. Heb al wat zitten vogelen in XP maar ik kom er niet uit. Overigens sluit in mijn pda aan via een datakabel.

Moet ik mss software downloaden.

Maar ja,.... misschien wil ik gewoon iets wat niet kan...

Wie o wie kan mij helpen ?

ALvast bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb niet echt verstand van PDA's maar volgens mij gaat dat niet. Je wil dan van je PDA een router maken en ik denk dat daar de software niet voor beschikbaar is.

Laatst bewerkt:
Ik heb niet echt verstand van PDA's maar volgens mij gaat dat niet. Je wil dan van je PDA een router maken en ik denk dat daar de software niet voor beschikbaar is.

Fout. Als je internet via je telefoon op je laptop wilt, fungeert je telefoon als modem. Als TS even zoekt naar het cd´tje met software die in de doos zat, zal daar een connectieprogramma opstaan. Dit is opzich niet zo moeilijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan