laptop GTA IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje lui van je om niet even zelf te kijken...

Google zoeken op "GTA IV systeemvereisten" en met pcwizard kijken of je er aan voldoet. (en aangezien je jouw systeem al in de link hebt staan hoef je geen pcwizard te gebruiken)

of

Ga naar http://www.canirunit.com selecteer de naam van de game in de lijst en klik op "can i run it??

Suc6:thumb:

PS: doe de volgende keer even iets meer moeite voor je je vraag post!

Laatst bewerkt:
ik wil een laptop kopen die GTA IV kan draaien, daarom vraag ik het

Zeg meneer de hardcore gamer, het is ieders recht om een vraag te posten op helpmij. Wie zegt dat TS niet gekeken heeft? Misschien wil ie alleen maar een bevestiging hebben van mensen die er meer verstand van hebben.

En aan de andere kant, zo te zien heeft TS er wat moeite in gestoken om een goede laptop te zoeken, want waar hij mee naar voren komt is zeer zeker een goede aanbieding. Sterke processor en goede videokaart voor nog geen 900 euro. Geeft mij toch echt de indruk dat TS lang heeft gezocht en jij niet hebt gekeken.
En ja.. canirunit.com zonder de laptop zelf al te hebben is natuurlijk ook niet echt slim hè. Even dimmen dus, je hoeft niet op elk topic te reageren als je vind dat het een zinloze vraag is.

En on-topic: zeer mooie laptop uitgezocht, specificaties zien er goed uit. GTA 4 zal met alle settings op medium wel draaien denk ik. Meer mag je denk ik ook niet verwachten voor een laptop uit dit budget.

En on-topic: zeer mooie laptop uitgezocht, specificaties zien er goed uit. GTA 4 zal met alle settings op medium wel draaien denk ik. Meer mag je denk ik ook niet verwachten voor een laptop uit dit budget.

eens:thumb:

Ach.. Drama.. Wat is drama? Ik geef alleen aan dat je blijkbaar niet hebt gelezen, aangezien jouw opmerking recht onder het bericht van Frank staat, waarin hij mij gelijk geeft in het feit dat laatstgenoemde laptop GTA IV wel aankan.

Ik doe dit niet om je af te snauwen of wat dan ook, het is puur de verklaring achter de opmerking van Frank (lees: Echo echo echo) omdat dit al tweemaal eerder is gezegd en er nog geen terugkoppeling van de topicstarter op is gekomen. Dat je dit blijkbaar niet kan begrijpen ligt niet aan mij, en dat je een beetje boos wordt om het feit dat je zelf niet leest is net zo min mijn fout.

Ach.. Drama.. Wat is drama? Ik geef alleen aan dat je blijkbaar niet hebt gelezen, aangezien jouw opmerking recht onder het bericht van Frank staat, waarin hij mij gelijk geeft in het feit dat laatstgenoemde laptop GTA IV wel aankan.

Ik doe dit niet om je af te snauwen of wat dan ook, het is puur de verklaring achter de opmerking van Frank (lees: Echo echo echo) omdat dit al tweemaal eerder is gezegd en er nog geen terugkoppeling van de topicstarter op is gekomen. Dat je dit blijkbaar niet kan begrijpen ligt niet aan mij, en dat je een beetje boos wordt om het feit dat je zelf niet leest is net zo min mijn fout.

ma wtf maakt dat uit? niks dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan