laptop harde schijf op desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

alanrump

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Berichten
82
hoi !!
Weet er iemand of ik aan laptop harde schijf op een gewone desktop kan plaatsen met bv een ide kabel of zow ?? zow jah wara kan ik die mischien kopen dan ?? alvast bedank voor jullie kostbare hulp . groetjes alan
 
Dat moet gewoon kunnen...weet alleen niet af je hem wel kan bevestingen in je pc...
ivm met de plaats van je schroefjes of het ophangmeganisme..

En bedoel je waar je een ide kabel kan kopen of een loptap hdd?

www.empc.nl

Daar koop ik al m`n spullen!:cool:

Succes:thumb:
 
Er zijn 2.5" externe cases die je dmv usb aan je pc kunt hangen
 
Ja definitief dat kan.

Waar ik heb gewerkt deed mijn collega dat op het werk. Het ging met een gewone IDE kabel, met een verloopstekkertje naar de harddisk.
Zover ik het nog voor me kan halen was er geen elektronica op het verloopstekkertje, dus zou je zelf dat stekkertje (/verloopsnoertje) kunnen maken als het niet te koop is. Ik zou naar een computergroothandel gaan voor dat soort dingen. Leg even uit dat je dit soort producten niet in een winkel kan kopen. Dan zijn ze wat soepeler aan de deur.

Waar je ook aan kan denken, ik weet niet waarvoor je het wilt doen, voor backuppen of wat dan ook, dan kan je ook kijken voor een externe harddisk unit speciaal voor die laptopharddisk. Dan kan je die misschien met een USB kabeltje aan je pc hangen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan