laptop heet,erg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ayoub0318

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2012
zoals de titel al zegt,

mijn net gekochte laptop word warm tijdens het spelen van games,
nou vroeg ik mij af of het erg is , ik weet als de accu er nog in zit dat de levensduur van de batterij verkort word
daarom doe ik mijn accu er altijd uit bij het gamen en bij normaal gebruik gebruik ik gewoon de accu

alleen is het zo opgelost of kunnen er andere dingen gebeuren met de laptop als die te heet word
ik heb gekeken bij taakbeheer, en zie dat de programma(het spelletje dus) meestal wel boven de 900.000 kb zit
komt het hierdoor dat die warm word of wat?

het gaat om een toshiba satelite core i5 en 4gb ram geheugen

hoe los ik dit op en/of maakt het niet uit dat die warm word als accu eruit zit

als de laptop warmer wordt verslijt ie sneller, ik zou er terug mee naar de verkoper gaan.

Wat is heet?
Heb je de laptop op schoot ?

ja hij ligt gewoon op schoot, game namelijk vaak lekker in me bed;p.
hij is niet echt heet dat ik me vingers er aan verbrand ofzo dat ik pijn krijg als ik ze onder de laptop zat,maar na een gegeven moment voel ik toch wel de warmte onder de deken

terug naar de winkel lijkt mij persoonlijk niet zo handig aangezien ik vorig jaar een laptop had waar de videokaart verbrand was, gingen ze me vertellen dat er waterschade was moest ik gaan betalen voor onderzoekskosten

en met wel programma kan ik de temperaturen meten?

Een laptop moet wel ventileren,

Als je de laptop op schoot / dekens zet, vind ik het niet gek dat hij warm wordt.
Je drukt dan de ventilatie gaten aan de onderkant van je laptop dicht. Juist aan de onderkant zuigt hij koude lucht naar binnen.

Dus een tip leg je laptop niet op de dekens.. maar op een harde ondergrond.
En als je hem op schoot hebt, houd dan rekening met de ventilatie gaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan