Laptop helemaal terug zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimVeenstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2012
Hallo iedereen,

Ten eerste : Geen idee of ik hier goed zit maar toch.

Ik wil graag mijn laptop ( Acer Extensa ) helemaal terug zetten naar z´n fabrieksinstellingen.
Na lang zoeken op Google ben ik er achter gekomen hoe dit werkt. Maar toen bedacht ik me dat de laptop gekocht is met Windows Vista.
Later pas is Windows 7 er opgekomen.
Mijn vraag is dus, als ik nu de laptop terug zet naar z´n fabrieksinstellingen. Ben ik dan Windows 7 kwijt?
Zou erg vervelend zijn gezien ik geen schijf meer heb om opnieuw Windows 7 erop te kunnen zetten.

Mvg, Tim Veenstra

Dat zou misschien wel kunnen. Weet niet erg veel van dit soort dingen dus was er zelf niet opgekomen. Kan je me uitleggen hoe dit werkt?

Alvast dank.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zelf heb ik het gedaan 1 week nadat ik mijn laptop in gebruik nam, maar of dit nog kan en hoe je dit doet in een veel later stadium weet ik eerlijk gezegd niet. Ik weet alleen nog dat ik DVD-R schijven nodig had.

Oke heb ik dus niet zoveel aan. Ik zal uitzoeken hoe het moet en dan zal ik het maar proberen. Toch bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Wellicht ten overvloede, maar noteer ook het lange nummer dat bij je Windows 7 hoort. Ik hoorde daar zelf pas onlangs over. Als je de DVD-R gebruikt voor herinstallatie moet je op een gegeven moment blijkbaar ook een lange code invoeren. Mocht je dit niet weten dan kan ik opzoeken hoe je het nummer/de code precies vindt. Er is een programmaatje voor waarvan ik de naam nu even niet weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan