Laptop herkend Canon camcorder MD216 niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

stel0702

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Hallo,
Ik heb een canon MD216 en wou een filmpje op mijn laptop zetten om te bewerken. Ik heb een 3 port firewire pc card van sweex gekocht en een bijbehorende kabel, omdat ik geen dv aansluiting heb op mijn laptop. De eerste keer deed ik de kaart erin en gaf hij aan dat er nieuwe hardware gevonden was, maar liep vervolgens vast. Na het opnieuw opstarten herkend hij hem dus helemaal niet meer, wordt niets meer aangegeven. Heb al geprobeerd om met de camera aangesloten én aan de computer op te starten, geen resultaat. Heb al geprobeerd om bij nieuwe hardware te zoeken naar de kaart, geen resultaat. Ik heb geen idee waar dit aan zou kunnen liggen, heeft iemand tips wat ik nog kan proberen? Alvast bedankt.

Groeten Linda

Kan hij niet via USB dan?
En het kan makkelijk aan de Sweex Firewire kaart liggen. Sweex staat nou niet bekend om zijn kwaliteit.

Nee kan niet via USB poort, de aansluitingen passen niet. Heb nu gevonden dat hij wel bij apparatenbeheer staat, gedeïnstalleerd weer opnieuw geïnstalleerd en toen vond hij hem wel, alleen liep hij vervolgens weer vast :evil:.
Sweex is dus geen goede kwaliteit, woon in een dorp dus ja dit hadden ze. Maar het zou toch moeten lukken !?!

Als het vast loopt is de kans dat het een hardware probleem is aanwezig dus het kan aan de Sweex liggen. Kan hij niet terug/geruild? Het is het proberen waard in ieder geval.

Ja dat wou ik vandaag ook doen, er mee terug naar de winkel. Hij zit om de hoef dus wat dat betreft.... We zullen zien of een andere kaart wel werkt. Wordt vervolgd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan