laptop herstart steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickjan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2010
hallo ik heb een probleem met mijn laptop
sinds kort valt hij op verschillende momenten uit
ik heb een dell latitude e5500 en gebruik ik meestal windows 7 ultimte 32 bit of.ik niet het zelfde probleem bij vista is weet
voor zover ik weet geen enkele foutmelding, de laptop is nog geen jaar oud
ik heb een dualboot windows 7 en vista, allebei 32bit
weet iemand hoe ik erachter kan komen wat de oorzaak is?
alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Word hij niet te warm, of te wel misschien zit er een defect in de laptop waardoor hij bij warmte uit veiligheid herstart in de hoop dat hij weer gaat koelen. Ik noem uiteraard maar iets op.
Er kan zo veel zijn, er kan ook een vuiltje in de vorm van een stukje spyware of virus op zitten waardoor hij blijft herstarten. Een schone installatie werkt niet??

speedfan

ik heb hier de temperaturen, kunnen julllie hier wat mee?

Bijlagen

• temp.jpg
    temp.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 71
Tja echt te warm word hij niet, en wat ik zei met een schone instal, doet de machine het dan nog steeds?
Of te wel, misschien zit er toch een vorm van virus op waardoor hij blijft herstarten.

Ik heb ditzelfde probleem met een andere laptop, (HP COMPAQ NX 7010) en ik heb hem al uit elkhaar gehaald, schroefjes vastgedraaid, maar tevergeefs. Ook een hele schone installatie werkte helaas niet.

Hoi !

@T.S.: je hebt garantie, dus kontakt met Dell opnemen en niet zelf gaan rommelen.

@BasW18: je hebt er zelf al aan zitten sleutelen, dus je laptop terug zetten naar fabrieks-instellingen (kijk in je manual) !

Helpt dat niet heb je 'n hardwarefout, dan kun je het beste het ding naar 'n goede reparateur brengen.

Greetz,

Harry.

Tja ben altijd een fan geweest van garantie, dus als er nog garantie aanwezig is, gebruik het ook. Laat je niet kisten, zolang de laptop nieuw is zou hij dat niet moeten doen dus zullen ze er gewoon naar moeten kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan