LAPTOP hp dv9369ea BATTERY LEVENSDUUR

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkvanleeuwen

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
NADEEL OF KLOPT HET NIET(NIEUWE LAPTOP 1 WEEK OUD)
nergens tevinden wat levensduur van battery is in specificaties
8-cell Lithium-Ion (Li-Ion) battery

LEVENSDUUR VAN DE BATTERY IS +/- 1H 20 MIN(dvd film gekeken)
Bij volledige oplading tot laptop stil valt

intel® Core™ 2 Duo Processor T7200
• 2 GHz , Level 2 cache 4 MB
• Intel® PRO/Wireless 3945 802.11a/b/g geïntegreerd draadloos LAN
Interne vaste schijf 320 GB (2 x 160 GB)
Videoadapter NVIDIA® GeForce™ Go 7600
Video RAM met 512 MB apart videogeheugen

meestal ligt zoiets rond de 2.5 uur bij normaal gebruik. dat is een film afspelen natuurlijk niet. ook kan je bij je energiebeheer aardig wat aanpassingen doen. hoeveel processorkracht hoe helder het beeldscherm. speelt allemaal mee.
nu vraag aan jou. hoeveel heb je voor dit lieve dingetje betaald?
(wil namelijk iets vergelijkbaars kopen)

kostprijs 1630 euro (btw inclusief 21%)
winkelprijs 1690 euro

Laatst bewerkt:
ja ook al?? zit toch wel wat boven het budget dan... het is maar voor tijdelijk (gelukkig)
ga denk ik voor de acer aspire 5102 met 2 gb intern. is 888 bij de paradigit. in principe weer een stuk onder het budget maar bij alles wat duurder wordt is wat mij betreft de prijs/kwaliteit verhouding een beetje zoek....

contact met hp firma

naar hoofdbureau hp gebeld(service dienst). volgens Hun is dit normaal voor dat toestel,
8 cell lithium-ion battery geeft zo'n 1 tot 2uur(max), naargelang wat je doet.Het is niet zo, dat de laptop slecht is(die is 100 % goed), maar probleem is wat je doet, bijvoorbeeld(ben je een cdrom aan het bekijken, ben je aan internetten(draadloos netwerk), heb je lichter beeld op staan(beeldscherm), kracht van computer,
"http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericDocument?docname=c00875071&cc=nl&dlc=nl&lc=nl&jumpid=reg_R1002_NLNL"

direkte services bij hp ; zowel telefonisch,als email toegestuurd( met goed uitleg erbij)

Nou en of.
Vista vergt veel meer rekenkracht van je processor en grafische kaart, dus meer energie.

Tja, als ik mijn laptop op volle kracht laat draaien dan gaat de batterij ongeveer 1,5u mee ipv 3u op "max battery" stand.

Is die processor van jou een mobile processor of een gewone? Is je videokaart instelbaar op het nemen van minder energie etc etc. Als dit niet het geval is dan is de batterij snel leeg, maar 20 min is wel heel snel.

antwoord : MOBILE PROCESSOR

NEE,GEEN 20 MINUTEN MAAR 1H20 MINUTEN tot 2h

NOGMAALS Ik vind toch, dat dit NORMAAL is , want als ik de andere computers bekijkt, met dezelfde zwaarte van laptop , en dergelijke, dan zitten die met ook een korte battery vermogen.

alsook ik ben met verschillende programma's bezig en konstant
internet linksys
teken programs
excel
messenger

IK BEN TEVREDEN MET NOTEBOOK(maar ben voorzichtig met 17 inch scherm, wist niet dat het zo zwaar kon zijn, notebook score 98%(is mijn eerste )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan