laptop Hp

Status
Niet open voor verdere reacties.

janske1

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
ik heb een vraagje over een laptop.

we willen een laptop aanschaffen van hp( van hp omdat het via een bedrijf gaat)

Nu heb ik al rondgekeken en wat wij graag willen is een laptop met 17 inch beeldscherm.
en dat er al software op zit van words e.d.

Nu heb ik de 6820s gezien hebben jullie hier ervaring mee of weten jullie mischien
een andere laptop van hp.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes, Janske1

Wat is je budget en wat je ermee doen? Want je kan een laptop van 500 euro kopen maar ook een van 2500.

sorry was ik vergeten erbij te zetten.

heb wel words en excell nodig voor werk, wil ermee surfen, emailen, foto's erop zetten

rond de 800 euro

Laatst bewerkt:
we kunnen alleen kiezen uit hp.

zijn de laptops van hp dan slecht?

Nou word het nog moeilijker.

Ik hoef niet perse vista te hebben maar zit vast aan hp omdat dit bedrijf alleen hp levert, het levert eigenlijk alleen aan bedrijven niet particulier.

zie verschillende reacties op het forum dat hp niet zo goed is?

Wat is goed? Ik heb een tijdje en pc gehad van HP en ik heb daar geen problemen mee gehad. Volgens mij kan je gewoon een HP nemen

Hoi,

Ikzelf heb Acer.
Is ook goed!

HP is helemaal niet slecht!
Mocht je Compaq willen , Compaq en HP zijn hetzelfde bedrijf.

Acer us kwalitatief niet echt top, hp en compaq zijn iets beter maar zeker gaan hoog vliegers. Maar er zit nog een grotot nadeel aan hp/compaq. De service. Die kost veel en je bent het een eeuwigheid kwijt. Als je kan besparen op hp dan kan je het doen maar je neemt er wel een risico mee.

Ik hoor bij Acer ook alleen maar negatieven verhalen over de Service!

ACER IS HELEMAAL NIET SLECHT!!!:rolleyes:

Wat zitten jullie nou te mauwen over verschillende merken. TS zegt toch dat het zowiezo een HP word, help hem dan kiezen tussen de verschillende hp's.

Ik heb zelf geen ervaring over de service van HP met laptops, alleen met printers en die is gewoon goed.

Laatst bewerkt:
Ik ga maar voor de 6820s, ik denk dat ik daar een goede aan hebt.

Bedankt allemaal.

Nou heb ik nog een vraagje.

Thuis heb ik windows xp en op de laptop zit vista.
Ik lees verschillende meningen over vista wat kan ik het beste doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan