Hallo iedereen.
Ik ben nu aan het twijfelen over de aankoop van een laptop ik heb een paar redene waarom ik twijfel.
1:
De voortgang van de laptops.
Een paar jaar geleden waren laptops veel duurder en slechter dan nu.
En vraag ik me af of er over 2jaar veel betere laptops zijn voor een lagere prijs.
En dan koop ik nu een laptop voor 300a 400 euro 1jaar later zie ik laptops veel beter voor een lagere prijs.
Dan voel ik me echt genaaid!
2:
Kapot.
Zoals ik hier in deze lijst van het forum zie zijn er veel problemen met laptops.
Gaan laptops zo snel kapot?
En waarom?
3.
Heb ik het echt nodig:
Ja het is wel leuk zo'n dingetje lijkt me ook wel super vet en leuk.
Ook handig voor huiswerk of bijvoorbeeld ik moet een weekendje weg en ik moet huiswerk maken gaat dat gemakkelijk.
Ik zit nu in de 2de middelbare school klas (niet dat dat uitmaakt) maar ik weet niet of ik het echt nodig heb.
Mijn neef zegt: Jij hebt er NIKS aan!
Hij kan alleen maar kapot gaan!
Ik zelf denk dat niet.
4.
Wel snel genoeg of goed genoeg om fatsoenlijk op te werken en AF EN TOE een spelletje op doen zoals world of warcraft of batllefield of guild wars.
Ik heb ook gehoord dat spelletjes je laptop kapot maken.
Ik zelf geloof dat niet maar ik weet t niet zeker.
Ik weet ook dat laptops niet bedoeld zijn voor game.
Wat adviseren julie?
Ik heb momenteel 350Euro ter beschikking ik kan het ook op de bank zetten en er volgend jaar met 600euro er een kopen die veel beter is.
Kopen wachten of niet kopen?
Ik zelf denk wachten maar dat weet ik niet zeker.
Kunnen julie me helpen?
Bedankt:thumb:
P.s Julie zijn echt cool dat julie me zo helpen met al mijn vragen.
Ik ben nu aan het twijfelen over de aankoop van een laptop ik heb een paar redene waarom ik twijfel.
1:
De voortgang van de laptops.
Een paar jaar geleden waren laptops veel duurder en slechter dan nu.
En vraag ik me af of er over 2jaar veel betere laptops zijn voor een lagere prijs.
En dan koop ik nu een laptop voor 300a 400 euro 1jaar later zie ik laptops veel beter voor een lagere prijs.
Dan voel ik me echt genaaid!
2:
Kapot.
Zoals ik hier in deze lijst van het forum zie zijn er veel problemen met laptops.
Gaan laptops zo snel kapot?
En waarom?
3.
Heb ik het echt nodig:
Ja het is wel leuk zo'n dingetje lijkt me ook wel super vet en leuk.
Ook handig voor huiswerk of bijvoorbeeld ik moet een weekendje weg en ik moet huiswerk maken gaat dat gemakkelijk.
Ik zit nu in de 2de middelbare school klas (niet dat dat uitmaakt) maar ik weet niet of ik het echt nodig heb.
Mijn neef zegt: Jij hebt er NIKS aan!
Hij kan alleen maar kapot gaan!
Ik zelf denk dat niet.
4.
Wel snel genoeg of goed genoeg om fatsoenlijk op te werken en AF EN TOE een spelletje op doen zoals world of warcraft of batllefield of guild wars.
Ik heb ook gehoord dat spelletjes je laptop kapot maken.
Ik zelf geloof dat niet maar ik weet t niet zeker.
Ik weet ook dat laptops niet bedoeld zijn voor game.
Wat adviseren julie?
Ik heb momenteel 350Euro ter beschikking ik kan het ook op de bank zetten en er volgend jaar met 600euro er een kopen die veel beter is.
Kopen wachten of niet kopen?
Ik zelf denk wachten maar dat weet ik niet zeker.
Kunnen julie me helpen?
Bedankt:thumb:
P.s Julie zijn echt cool dat julie me zo helpen met al mijn vragen.
Laatst bewerkt: