Laptop kan geen enkel draadloos netwerk meer zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlowerDusty

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Hallo,

Sinds lange tijd kan de laptop van mijn moeder geen draadloos netwerk meer zien. Via een kabel werkt hij wel, maar als ik draadloze verbinding wil zoeken kan hij niets vinden. Als ik klik voor probleem oplossen krijg ik de volgende melding: ''Er is mogelijk een probleem met één of meer netwerkadapters van deze computer''. Ik heb al verschillende forums afgezocht naar een antwoord, maar kom maar niet tot een oplossing. Het volgende heb ik geprobeerd:
- Handmatig verbinding op gang proberen te brengen (lukt niet want hij kan totaal geen draadloos netwerk meer zien)
- Bij apparaatbeheer gecheckt of netwerkadapters zijn ingeschakeld
- Een tip om de Atheros WiFi adapter te verwijderen, laptop herstarten en hij werkt stuur programma weer bij. Werkte ook niet
- Zoeken naar een schakelaar op de laptop om draadloos netwerk weer in te schakelen, niet gevonden. Ook worden er op diverse forums geadviseerd om een toetscombinatie te gebruiken (zoals fn + f1 of f2) werkt ook niet.

Iemand een oplossing? Het is windows Vista en de laptop is een Compaq presario CQ60-400SD

Ik lees dat je de wifi knop niet kan vinden.
In de handleiding staat er wel een knop genoemd en wel naast de aan en uit knop.
Het is knop drie op bladzijde 4 van deze handleiding

Als deze knop toch bekend is, of niet aanwezig, dan zou je nog de drivers opnieuw kunnen installeren,
Maar dan eerst de nieuwste hier downloaden.
Te beginnen met de chipsetdrivers en dan de atheros (ik neem aan dat die zo in apparaat beher stond, er zijn nl meerdere mogelijkheden)
Alternatief is om de knop "nu controleren" te klikken bij het juiste besturingssysteem.
Mvg Leo

Ik lees dat je de wifi knop niet kan vinden.
In de handleiding staat er wel een knop genoemd en wel naast de aan en uit knop.
Het is knop drie op bladzijde 4 van deze handleiding
Hoe simpel kan het zijn. Dat was inderdaad de oplossing! Nooit aan gedacht, maar bij het indrukken werkte het draadloos netwerk weer:)

Over het hoofd gezien, kan gebeuren.
Hij doet t in ieder geval weer en daar gaat t om.
Mvg Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan