Laptop kan geen mini-DVD vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loism

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
mijn laptop, een packard bell easynote, reageerde neit op de mini-DVD die ik erin deed. Bij normale CD's en DVD's komt er meteen iets omhoog, maar nu gebeurt er niks. Ook krijg ik hem er niet meer uit. Er staat software op die ik moet installeren, dit lukt dus niet en aangezien ik hem er ook niet meer uitkrijg kan ik niks meer in mijn laptop doen. Weet iemand misschien hoe ik hem er toch uitkrijg of hoe ik kan zorgen dat mijn laptop het kan lezen?
mvg Lois

Er zit op het laatje een heel klein gaatje waar je met bijvoorbeeld een achterkant van een paperclip in kan. Dat doe je even en drukt een beetje en je laatje gaat weer open.
Misschien even de inhoud van de CD op met een andere PC/laptop op een gewoon schijfje overzetten lijkt mij het beste.

Het is geen laatje wat eruit komt. Je moet de DVD/CD er gewoon indoen. En met zo'n klein knopje kan ik het er weer uit laten komen. Maar daar reageert hij dus niet op..

Aha, zo'n mechanisme. Die pakken inderdaad geen mini's......
Ik zal even zoeken of er nog en manier is maar in het slechtste geval zal je laptop open moeten :(

oei dat lijkt me niet zo fijn x)
hopelijk is er een andere mogelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan