Laptop kan niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

kirbo

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2008
Ey,
Mijn laptop kan niet meer aan. Als ik op de aan-knop druk gaat hij gewoon niet aan.
Ik zal de situatie een beetje vertellen hoe het is gegaan. Mijn computer had zo'n automatische update gedaan en vroeg of ik de computer overnieuw wilde opstarten. Ik zat nog het een en ander te lezen dus ik zei nee. Maar omdat ik nog niet klaar was met lezen zette ik hem op slaapstand. Toen ik weer verder ging bleef hij vragen of ik hem opnieuw wilde opstarten en kreeg ook zo'n scherm dat hij over 5 min vanzelf ging opstarten. Ik zat even niet op te letten en hij ging dus vanzelf uit met alle sites enzo nog aan. Nou het duurde nogal lang voordat hij uit ging(2 uur, het scherm bleef staan op windows wordt nu afgesloten) toen zette ik hem vanzelf uit. TOen ik hem weer aanzette ging hij tot het laadscherm en ging toen weer uit, toen ik hem weer wilde aanzetten kon hij niet meer aan.
Weet iemand hoe dit komt?
En weet iemand hoe ik mijn harde schijf van mijn laptop kan redden?
Het is trouwens een windows XP laptop.

Je kan met BartPE je hardeschijf redden.
Je moet dan wel een tweede computer hebben om het cd'tje te branden ;)

Hoe werkt dat dan precies? En kan ik die CD ook branden op een vista computer?

Moet je ofzo die CD branden, dan in je kapotte laptop stoppen en dan doet hij het ofzo? en hoe red ik dan mijn harde schijf?

Het probleem is dus dat mijn laptop helemaal niet meer aankan. Dus dat die externe behuizing ook niet kan, helaas.

Het probleem is dus dat mijn laptop helemaal niet meer aankan. Dus dat die externe behuizing ook niet kan, helaas.

Het is de bedoeling, dat je de harde schijf uit de laptop haalt en deze monteert in de - lege - externe behuizing , deze dan via een USB 2.0-poort aansluit op een andere PC en zo de bestanden kunt benaderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan