laptop kan spel niet spelen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

GuidoHuis

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Ik heb een Acer Aspire 5742G met Geforce GT540m en Intel i5 450 cpu, 6GB ram en snelle SSD.

Nu kan ik een bepaalde grafische shooter niet goed spelen :(

Is er iets wat ik kan doen om toch dit spel te kunnen spelen...

Ik gebruik al razor gamebooster,

Wel heb ik gemerkt dat de laptop erg heet wordt, en dan kan uitvallen bij het spelen van dit spel.

Grz..

Hoi,

Misschien even melden welk spel je wilt spelen maar kan je nu al vertellen dat het niet echt een game notebook is

Hoi,

Als ik het goed begrijp krijg je geen foutmelding en is het spel wel op te starten. Alleen speelt het niet echt lekker, klopt dat?
Ik heb de specificaties er even bij gepakt en ik denk dat daar het probleem in zit.
Je harde schijf en RAM geheugen voldoen prima. Alleen zit je processor op het randje waardoor het spel al niet lekker zal lopen. Bovendien is je videokaart niet voldoende om zware games op te spelen. Dit spel is dus niet beter te spelen zonder dat je hardware gaat vervangen.

Met mijn vorige, helaas weer verkocht asus laptop, met ook een gt540m speelde de spellen prima, ligt het aan de laptop hardware zelf... Is acer niet zo goed merk oid? Ligt het aan het terug klokken van de cpu/gpu (ivm overhitting), ligt het aan de ethernet verbinding :(

Is een cpu upgrade aan te raden, want volgende maand kan dat :) Ik heb er al een op het oog, de 720qm cpu :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan