Laptop kan wel aan, alleen de beeldscherm,toetsenbord,muis etc werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

thelunarpro12

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2012
Hello,

Mijn laptop doet de laatste heel rare dingen. Mijn laptop begon eerst met telkens aan het crashen. Ik heb een nieuwe windows 7 op geïnstalleerd (geformateert natuurlijk).
En toen ik een spel ging spelen merkte dat mijn FPS (frames per second) veel lager was (max 32 fps laagste graphics met 1278/800 resulution) en dat vond ik wel heel vreemd.
Want voordat de crashes gebeurde was mijn fps gewoon 200 of 100 of 50, met hetzelfde graphics/Resolution. Dus ik dacht dat ik updates ga zoeken bij http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us. En toen zag ik dat er nog 1 update was en 2 nog kon installeren. Dat heb ik gedaan. Toen dat klaar was toen starte ik mijn laptop opnieuw op en starte ik een spel (WoW) En ik logde in en voordat ik op de character list was toen ging mijn laptop crashen wat eigenlijk nooit is gebeurd na ik de nieuwe windows 7 heb geïnstalleerd.

Dus ik zit nu met een grotere probleem dan daarvoor, want ik kan mijn laptop wel opstarten maar alleen de beeldscherm,toetsenbord,muis etc werkt niet.

A.u.b Help Mij

Tom

Laatst bewerkt:
Je had wel gecontroleerd of je wel Win7 op deze laptop kan draaien?

Zo ja, welke laptop is het?
Heb je wel alle drivers ( chipset) geïnstalleerd?

Nadat je Win7 er op geZet was, werkte het eerst wel goed?
Zo ja, zet systeemherstelpunt terug.

toen ik deze laptop kocht had die ook win7 en het is een Asus i5 intel processor 4gb ram 1gb Gforce 320M Nvidia Graphic card en ik heb geen controlle gedaan voor een update naar drivers alleen bij Nvidia website waar ik 1 update en 2 software vond voor de drivers.

Laatst bewerkt:
Als deze laptop afgeleverd werd met Win7, is controle natuurlijk niet nodig.
Win7 Home? 32 of 64 bits?
Welke Asus? Type/NR???

Wel alle drivers opgehaald op de Asus site?

Laatst bewerkt:
Asus
Model : N71J
MB Ver : N71J A5N0CH012158194
Win7 Home Premium

Ik heb met een cd van de laptop zelf (asus cd) daar heb ik ook drivers/programma's geïnstalleerd

In apparatenbeheer gele uitroepetekesn?
Installeer van de cd eens de ontbrekende drivers als chipset-, usb-, vgadrivers ATK etc. opnieuw.

Dat kan niet, want ik kan mijn laptop wel opstarten maar alleen de beeldscherm,toetsenbord,muis etc werkt niet.

Start eens op in Veilige Modus.
Gaat dat?

Kan je geen recovery terugzetten ( F?) en/of heb je geen recovery dvd's gebrand?

ik geloof dat ik echt helemaal niks kan. ik denk dat er gewoon nieuwe in hardware in moet

Heb je de recovery partitie intact gelaten?

Zo, ja start de pc opnieuw op en druk op F9.
Dan zal de pc naar de afleveringsstatus teruggebracht worden.

ik zal mijn vader maar laten nakijken hij heeft er meer verstand dan mij. Hij gaat ook kijken als de RPI intact is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan