Laptop kapot na klap....

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikvg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2009
Goededag,
Ik heb een oude laptop(=265 mb ram met shared video en intel celeron M), ik heb al een nieuwe op het oog maar enfin.

Na weer eens 1 uur moeten wachten voordat ik mijn internet explorer kon gebruiken gaf ik de laptop een klap(wat overigens nooit helpt, maar frustraties gaan er iets van weg). Daarna deed hij het nog wel maar ik moest nog steeds wachten dus ik zet hem uit en wil hem weer aanzetten. Na een tijdje wachten komt er in het scherm te staan dat er een windows bestand niet meer gevonden kan worden. Dus ik de instalatie CD erin en aangezet. De eerste keer kon ik nog opstarten via CD kiezen, waarna ik op herstellen drukte maar daar had hij geen zin in. nu als ik hem opstart zegt hij meteen dat er een windows bestand niet aanwezig is. Dan start ik hem op met CD via de bios en zegt hij alsnog dat er een windows bestand niet aanwezig is.

Dus ik weet niet meer wat ik moet doen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:love:.

mvg,
Rik

Welke windows versie staat erop?

bedankt voor de snelle reactie ik had al wel even rondgekeken maar dat onderwerp is mij niet ter oren gekomen, mocht er nog een probleem ontstaan dan hoor je het wel.:thumb:

mvg,
Rik

ik denk zelf dat de harde schijf het begeven heeft.
een harde schijf kan niet goed tegen klappen\harde bewegingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan