Laptop kapot ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laptopp

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2010
Mijn laptop wou laatst niet meer opstarten, na heel veel opnieuw proberen stond er dat er iets was met de harde schijf en dat ik contact op moest nemen met de verkoper. Maar daarna probeerde ik het nog een keer en mijn laptop ging gewoon weer aan.Alleen doet de muis het niet meer. En gister had ik mijn laptop aan de oplader en die is in de brand gevlogen en kon ik er net op tijd uithalen, maar nu is mijn oplader 'gesmolten' en kan die niet meer in mijn laptop.

weet iemand misschien wat er aan de hand kan zijn ?

Een hele grote gok.. maar ik denkt overhitting (absoluut niet zeker):o

Dit zijn dus eigenlijk twee losse problemen.

De oplader kan je weggooien als die is verbrand.

Wat betreft de laptop, kreeg je een bsod? (blue screen) En welke code gaf die aan?

Voor het probleem optrad met de laptop nog nieuwe software geinstalleerd? Gescant op virus/spyware?

Eigenlijk is er te weinig info om een goed en duidelijk antwoord te geven.

Dit zijn dus eigenlijk twee losse problemen.

De oplader kan je weggooien als die is verbrand.

Wat betreft de laptop, kreeg je een bsod? (blue screen) En welke code gaf die aan?

Voor het probleem optrad met de laptop nog nieuwe software geinstalleerd? Gescant op virus/spyware?

Eigenlijk is er te weinig info om een goed en duidelijk antwoord te geven.

Ik kreeg geen bsod. Maar er stond dat hij zich zelf probeerde te herstellen en met systeem herstel, maar dat lukte niet en daarna stond er dat er iets mis was met de harde schijf en dat mijn laptop het niet zelf op kon lossen. Maar toen drukte ik weer op het aanknopje en ging hij normaal aan. Maar nu doet de touchpad het niet meer. En ja die oplader kan ik weggooien. Ook had ik geen nieuwe software gedownload voor het probleem en ook gescant.
Ik ben niet echt zo'n computerheld als het gaat om dit soort problemen, haha.

Laatst bewerkt:
Maar de laptop werkt nu wel weer? Is me niet helemaal duidelijk.

Hij gaat nu wel gewoon aan, ook niet meer voor lang omdat ik geen oplader meer heb.
Maar de mousepad doet het niet meer. Ook weet ik niet of er binnen in de laptop iets verbrand kan zijn doordat mijn oplader verbrand is? En ik ben bang dat als ik straks een nieuwe oplader koop die ook verbrand. :confused:

Zou best mogelijk kunnen zijn dat er "iets" is verbrand in de laptop. Dat kan ik alleen van een afstand niet aangeven.

En helaas kan elke oplader in principe een keer doorbranden.

Heb je nog garantie op de laptop? Want dan zou ik er dus gewoon mee terug gaan naar de winkel.

Volgensmij heb ik geen garantie meer. Maar hij is pas 1,5 jaar oud.

Zou mijn mousepad en de melding dat er iets mis was met mijn harde schijf ook door mijn oplader kunnen komen?
Maar mijn oplader verbrande pas nadat mijn mousepad kapot ging en die melding was geweest.

Een laptop heeft een verwachte gebruiksduur van 3 jaar. De garantie zou die gehele periode moeten gelden, ook al zegt een winkel dat dit maar 1 jaar is en je extra jaren moet bijkopen. Dat is onzin.

Als klant heb je recht op een deugdelijk product, dus terug naar de winkel met de laptop én de oplader!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan