laptop keyboard vervangen

• Onderwerp starter Onderwerp starter jopH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jopH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2009
hallo, ik heb een laptop van het merk acer, het is een aspire 7730G. ik heb er laatst een glas 7-up overheen gegooid en meteen alle toetsen schoongemaakt en terug erin gezet. helaas zijn een paar toetsen kapot gegaan en het folie dat eronder zit is kapot. er zijn in totaal 7 onderdelen kapot. om een heel toetsenbord te laten vervangen betaal je 105 euro.

weet iemand waar ik een goedkopere reperatie kan vinden of losse onderdelen kan kopen?

alvast bedankt, Jop.

Kijk eens op ebay. Daar kun je vaak losse toetsenborden vinden, zoals hier. Kost zo te zien een kleine $30. Vervolgens kun je hem er meestal wel zelf inzetten (kwestie van even googlen op een handleiding), meestal is het niet meer dan een paar schroefjes los maken en een stekkertje erin stekken (en weer dichtschroeven).

Wees er wel zeker van dat alleen het toetsenbord kapot is, zou zonde zijn als je zo'n ding koopt en er is nog meer kapot ;)

super!!

héél erg bedankt! nu hopen dat hij ook daadwerkelijk aankomt.

gr jop

héél erg bedankt! nu hopen dat hij ook daadwerkelijk aankomt.

gr jop

Daar twijfel ik eigenlijk niet aan, (gezien de feedback van de verkoper) zij het dat het natuurlijk iets langer duurt als je hem in Nedeland besteld zou hebben.
Bovendien heb je ook de kopersbescherming van PayPal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan