laptop kiezen/processor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
hey,

voor mijn studie informatica wil ik een laptop aanschaffen... nou weet ik daar op zich wel wat vanaf, maar ik weet alleen nog niet echt het verschil tussen intel en amd, en wat nou beter is... zou iemand mij hier een uitleg over willen geven?

verder leek dit me een goede laptop voor mijn studie:

http://www.officecentre.nl/NEL/Cata...,4388164,4388165&webid=5815107&affixedcode=WW

(ik doe namelijk ook game development wat wel aardig wat videogeheugen zal gebruiken?)
kan iemand dit bevestigen of corrigeren? en eventueel betere alternatieve in dezelfde prijsklasse linken?

Goeie morgen.

Nou nu ik zo kijk lijkt het mij wel een goede laptop. Lijkt mij ook wel waar voor je geld.

Groetjes Ramon

Hoi,

Ik denk dat bij deze meer waar voor je geld krijgt zeker qua merk.
Misschien de videokaart wat minder maar qua merk een van de betere en misschien is de kaart wel voldoende voor je kan ik niet over oordelen.
Modag

Laatst bewerkt:
okee bedankt modag, die ziet er qua processor inderdaad wel iets beter uit... en ik heb zo'n gevoel dat de prijs van de laptop die ik linkte niet helemaal klopte aangezien diezelfde laptop in de folder voor 100 euro meer staat :S:S

anyways, is toshiba zon goed merk dan :$? ik dacht juist altijd dat dat een stukje minder was, en je er speciale windowscd's voor nodig had etc etc?

en zou je aub ook nog kunnen zeggen wat nou eig beter is amd of intel?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik vind van wel en er zijn er meer hier die dat vinden en zeker ten opzichte van Acer.
Verschil tussen amd en intel op notebook niveau is volgens mij miniem maar kan dat mis hebben de een heeft liever amd en de ander intel.

Modag

okee, nou heel erg bedankt in ieder geval, ik ga denk ik toch voor de toshiba, de reden dat ik die nooit zo goed vond had nog te maken met me windows 98 laptop... en er zal ondertussen wel enigszins wat veranderd zijn :P

bedankt! ik sluit deze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan