Laptop kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxbredaxx

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2007
Hallo,
om te beginnen weet ik niet of ik in het goede subforum zit, maar ik ga er even vanuit dat dat wel goed zit.

Mijn vraag luid, welke laptop kan ik heb beste kiezen? Ik wil de beste laptop qua prestatie en ik weet dat ik dan voor de Toshiba zou moeten gaan,
maar is het verschil in prestatie het verschil in prijs waard? Ik zit namelijk met een beperkt budget en wil niet dat mijn nieuwe laptop na een half jaartje kapot is.
Alle advies is dus van harte welkom!

LAPTOP 1 (€589,-):
Naam: HP Pavalion DV6-2120ED
Processor: AMD Turion II Dual Core M520
Werkgeheugen: 4GB
Video: ATI Radeon HB4650 - 1GB dedicated
Geheugen: 320GB
DVD RW met Lightscribe (WTF?)
5-in-1 cardreader (WTF?)
Firewire, VGA, HDMI, 802.11 b/g/n (AGAIN, WTF?)

LAPTOP 2 (€649,-):
Naam: Toshiba L500-1ZP
Processor: Intel Core i3-330M
Werkgeheugen: 4GB
Video: ATI Mobility Radeon HD5165 - 1GB dedicated
Geheugen: 320GB

Kunnen jullie mij hieruit helpen? Alvast bedankt!
David

Mijn voorkeur gaat 85% naar HP omdat alles hier van HP is..
Maar, omdat die specs van die laptop van HP zó laag zijn, raad ik je aan om de Toshiba te nemen. Met een HD5165 - 1GB en de Intel Core i3-330M vormen een goed duo samen.. :)

Succes!

Goedemiddag,

Ja ik denk dat het waard is om de Toshiba te kopen ten eerste is het een beter merk en ten tweede een betere processor en de videokaart schijnt ook beter te zijn dus drie redenen om de Toshiba te kopen

Goedemiddag,

Ja ik denk dat het waard is om de Toshiba te kopen ten eerste is het een beter merk en ten tweede een betere processor en de videokaart schijnt ook beter te zijn dus drie redenen om de Toshiba te kopen

Toshiba vind ik niet eigenlijk een beter merk. Maar, als je kijkt wat er IN de Toshiba zit dan is hij wel beter..

Nou dat lijkt me duidelijk dan.
Een voor allen, allen voor toshiba :P

Bedankt voor reacties, ik houd het topic in de gaten dus als er iemand nog iets toe te voegen heeft graag!

Toshiba vind ik niet eigenlijk een beter merk. Maar, als je kijkt wat er IN de Toshiba zit dan is hij wel beter..

Niet alleen qua hardware met deze maar qua merk zeker, niet dat hp echt slecht is maar net even minder als dus een goede keus gemaakt xxbredaxx en succes met de aankoop.:thumb::thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan