laptop koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

twinkebel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2010
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum maar hoop toch dat jullie mij kunnen helpen.

ik heb een laptop die 15.6 inch breed is. Deze word de laatste tijd heel erg heet. Nou kwam ik op het idee om een laptop koeler te kopen maar nadat ik heb geprobeerd zelf wat research te doen kwam ik om in de informatie. En ik hoop dus dat jullie mij kunnen helpen. Ik gebruik de laptop voor gaming. De fan van de laptop zit aan de onderkant links achterin. Ik gebruik de laptop eigenlijk alleen op schoot. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en als je verder nog informatie nodig hebt dan zal ik je proberen die te geven.

Vriendelijke groet,
Dennis

zou best kunnen:) Hoe kan ik dit veilig verwijderen? Toch zou ik daarbij graag een laptop koeler aanschaffen want een laptop word denk ik sowieso warm van gaming.

dankje, deze site had ik inderdaad ook al gevonden. echter kom ik om in de info over de laptopkoelers en zou ik niet weten wat nou een goede is en wat een slechte is. misschien kun je hiermee helpen?

Ondanks dat het ding laptop heet,zou ik hem toch niet gebruiken op je schoot. Of op bed.
De kans dat je been de koeler afsluit is zeer groot,waardoor je flaptop erg heeet kan worden.
De benaming komt nog uit de tijd dat laptops geen koeler nodig hadden.
Gebruik hem altijd op een vlakke ondergrond.

laptop coolers

heb eens een tijdje zitten nadenken over laptop coolers..
de fan in een laptop,zuigt lucht aan en blaast die op het koelsysteem.
het probleem is dat hij niet alleen lucht zuigt,maar ook vet,huidschilfers,haar,vocht,ongedierte,nicotine,enzovoort.
een laptopcooler versterkt dit probleem,meer ventilatoren,meer pruttel..
een spuitbus met perslucht,wat vaak aanbevolen wordt,is dan de ultieme druk op je koelsysteem..
je denkt het stof eruit te spuiten,maar spuit het naar binnen...
volgens mij begint de lucht cyclus in het koelvinnen blokje,meestal gemonteerd op de ventilator..

beste oplossing....ventilator even losmaken...plastik scheer appaaraat borsteltje gebruiken.
is speciaal ontworpen voor schoonmaken tussen vinnetjes...paar keer op en neer...en dan uitzuigen met gewone stofzuiger.
zou me over de garantie geen zorgen maken,schoonmaaak hoort gewoon bij onderhoud.

Ik heb onlangs met grote moeite een goede aanbieder kunnen vinden die mij in meerdere koelers(voor een klein event) kon voorzien. Ik weet zelf hoe irritant het is om niet direct op een goede website te geven.

via laptopkoeler.nl kan je heel goedkoop het een en ander krijgen. Eveneens voor op schoot :thumb:

eh voordat er iets gekocht word

hoe zit het met de stof?
de kans is groter dat dat jou probleem is
en dan heeft zon laptop koeler niet zo veel zin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan