piratesfbi
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2012
hoi allemaal ik wil een nieuwe laptop kopen iets rond de 500 euro mijn oude pc een acer travelmate is het beeld ervan kapot ik vindt het zelf niet waard om een nieuwe scherm er in te laten zetten,dus wou ik een nieuwe kopen rond de 500euro ik zelf heb al op mediamarkt gekeken om dat we daar dan over een paar dagen naar toe gaan om wat dingen te kopen dan kan ik ook meteen een nieuwe laptop kopen,ik zelf heb al wat gezien:http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ASUS-X73SD-TY084V,10259,350521,266437.html het is wel rond de 500 dus iets er boven maakt niet uit,als jullie andere laptops weten stuur dan even een link maar ik wil geen acer,gewoon een goed merk asus bijvoorbeeld,ik wil er een beetje op gamen hoeft niet de nieuwste games en ook niet op ultra,gta 4 bijvoobeeld,moet ook geen bagger videokaart er in zoals een van intel,bijvoorbeeld zo een van nvidia's GEforce's m series met zo'n videokaart er in zal vast wel in me buget liggen,en voor de rest doe ik gewoon interneten gamen en voor school,dus graag een goeie pc,graag geen acer want krijg ik zeker weer problemen met me scherm,bedankt alvast.