laptop kopen budget €1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grintock

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2011
Ik heb nu ongeveer een jaar of 4 een gewone pc met een kast enzo, maar die is toch wel erg traag aan het worden dus ben ik op zoek naar een nieuwe computer. Een laptop, in dit geval, omdat dat erg handig uit komt i.v.m. m'n studie. Mijn budget ligt rond de €1000

Mijn probleem is dat ik absoluut niks weet van computers. Om een idee te geven van wat ik nodig heb: Ik game niet zo heel veel op m'n pc, maar als ik dat doe speel ik Supreme Commander 2. Nu op low settings, maar ik zou het wel graag op high settings willen spelen. Ook speel ik minecraft, maar dat is niet zo heel zwaar (Neem ik aan?)

Zelf had ik nog geen laptop in gedachten, en wat merk betreft heb ik ook geen voorkeur. Elke suggestie wordt erg gewaardeerd.

neem in ieder geval GEEN Acer ,packardbell
Asus is goed ,sony ook en toshiba ook,verder ja er is zoveel,net wat je nodig hebt
maar voor rond de 1000 euro ,heb je prachtige laptops

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Ja het jammer voor 1000€ heb je een pc waarmee je veel en veel beter kan gamen .Daar zijn notebooks niet echt voor gemaakt.Als je dan toch wat wilt kijk dan wel naar de betere merken zoals Toshiba , Asus en Sony maar de voorkeur ligt bij de eerste twee.

Edid: misschien is deze dan een optie

Laatst bewerkt:
@Basiboy,

Werkt zeker met Samsung samen want heb verschillende keren de vragen beantwoordt en kom steeds op samsung uit;)

Hoi,

Ja lijkt mij een prima keuze lijkt het grote broertje wel uit de link van mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan