Laptop kopen Budget €600

Status
Niet open voor verdere reacties.

JimZuidgeest

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2012
Hallo,

Ik heb sinds enige tijd geen laptop meer. Mijn oude laptop is defect en ik ben op zoek naar een nieuwe.

Ik wil graag een nieuwe laptop kopen voor ongeveer €600.
Ik ga het gebruiken voor mijn studie, internetten, films en series kijken en ik zou er graag een game op kunnen spelen.
Ik ben me ervan bewust dat ik geen echte game laptop kan kopen voor mijn beschikbare budget, maar ik zou graag wel een game willen spelen.

Ik ben zelf al enigzins op zoek gegaan naar een laptop, maar ik heb er niet veel verstand van.
Ik heb een voorkeur voor een 15,6 inch scherm. De merken Toshiba, Asus en Sony hebben mijn voorkeur.

Alvast bedankt!

De laptop is prima van binnenin, en de NPI-score van de videokaart is gemiddeld. Verwacht niet al te veel van het beeld.

Die is goed, en beter geschikt voor gamen en zware toepassingen dan de alledaagse Intel HD-videokaarten.
Als je echter gebruikmaakt van USB 3.0-apparaten, krijg je mogelijk - voor het gevoel - prestatievermindering tijdens het gebruik van USB.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht zelf ook al dat deze beter geschikt is. Ik heb vernomen dat de Sony Vaio erg betrouwbare en sterke laptops zijn. Ik ben in principe niet van plan om de 3.0 USB poorten te gaan gebruiken. Voor het spelen van games zal ik voornamelijk gebruik maken van een simpele muis of een xbox 360 controller.

Ik ben je zeer dankbaar voor je goede adviezen!

M.v.g.
Jim Zuidgeest

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Ik denk toch dat je beter de Toshiba kan kopen aangezien de GT 525M een stukje beter is als de 410M en dan praten we over de videokaart.

Hoi,

Blijft de Toshiba qua specificatie is de Acer misschien wat beter maar qua merk is zeer zwak.

Beste Modag,

Ik zelf heb nog nooit een Acer laptop gehad. Mijn broer heeft al twee jaar een Acer laptop en heeft hier nog nooit problemen mee gehad. Wat zijn de veelvoorkomende problemen bij een Acer laptop als ik vragen mag?

M.v.g.

Jim Zuidgeest

Hoi,

In het algemeen is het gewoon een budget merk maakt gebruik van zwakke onderdelen waardoor de klachten ook divers zijn .Zelf ook ooit een acer gehad en het is dat ik wat garantie erbij had gekocht want in de dri jaar is hij een aantal keren defect geweest waarvan tweemaal een nieuw moederbord nee echt sterk zijn ze niet.

De asus ziet er ook erg goed uit. Er ziet een NVIDIA GFORCE videokaart in en onboard Intel graphics.
Wat is hier het voordeel van.

Verder heeft de laptop betrekkelijk weinig geheugen, maar voor mijn studie en het spelen van een aantal games moet dit genoeg kunnen zijn toch?

Bedankt,
Jim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan