Laptop kopen budget max. 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DizzyPaNNa

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2009
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede laptop :D
alleen ik vind het heel moeilijk ik weet namelijk weinig van hardware af..

Waar gebruik je de laptop voor? Ik wil em gaan gebruiken voor gamen muziek en films bekijken. Nu zijn de games die ik speel niet egt veel eisend ik speel het spel ( sof2 ) oud spel ! en ik speel ook wel eens pokerstars en silkroad.flyff dat soort spelletjes xD

Wat is je budget? Zoals in de titel te zien maximaal 800 euro

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Als het om gamen gaat, dan moet je naar de videokaart kijken
http://tweakers.net/pricewatch/241707/msi-gx620-059nl.html#tab:info
Blijft dus over. De rest is een stuk zwakker.

Maar voor je andere doelen:
muziek en films bekijken en pokeren
Heb je weer andere zaken waar je naar moet kijken.

Geluid. Heb je nog losse boxen, of gebruik je echt het geluid van de laptop? De meeste laptop hebben nu niet echt fantastisch geluid.
Films bekijken: hoe groter het scherm hoe beter
Pokeren: hoe groter het scherm hoe beter -> zeker als je fanatiek pokert (ik heb dit uit eerdere pokersamenstellingen geleerd: ik weet niets van pokeren)

Om eens wat opties te noemen:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/...0SmMjbbX+l66iE&orderField=prijs&orderSort=asc

als ik 15 inch a 16 inch scherm heb kan ik perfect op pokeren met meerdere windows open :) ik was laatst in de winkel van media markt om wat informatie te winne :P hij zei dat als een goede laptop wil hebben dat ik dan naar de nvidia series boven de 9500 moest zijn dat had je nog een aardig sterk kaartje in je laptop en was de processer met de ram het belangrijkst kweet niet of het klopt? kan iemand mij wat informatie geven over de grafische kaarten want ik snap niks met de aantal punten op vergelijkende sites xD de ene keer staat er 3d mark en dan weer wat anders ?? kortom HELP !! :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan