laptop kopen budget ong. 900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

thatsnotmyname

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2008
Ik ben op zoek naar een 15.4" multimedia laptop. Ik heb een budget van ongeveer 900 euro, en wil hier natuurlijk het beste voor krijgen. De laptop moet mijn gewone pc vervangen aangezien die gecrashed is.
Ik heb geen idee wat bijvoorbeeld de beste merken zijn. Verder zou ik ook graag een laptop hebben die er een beetje mooi uit ziet.
Kan iemand mij helpen met kiezen?

Waar wil je hem voor gaan gebruiken. Er mooi uit zien, ja, wat is jou smaak. Pc vervangen gaat niet lukken, een laptop is geen pc vervanger. En als je ons forum doorzoekt vind je ook wel hint en tips.

Ik wil hem gebruiken voor studie (geen zware grafische programma's nodig), msn e.d., films kijken, muziek luisteren/branden, fotobewerking, (niet erg veel eisende) spelletjes spelen...
Voorbeeld van wat ik mooi vind zijn laptops uit de VAIO CR Serie.

Laatst bewerkt:
Wil je zelf een beetje de laptop samenstellen dan is deze site daar geschikt voor.
Dit zijn ook kwalitatief goede laptops.

Ik wil hem gebruiken voor studie (geen zware grafische programma's nodig), msn e.d., films kijken, muziek luisteren/branden, fotobewerking, (niet erg veel eisende) spelletjes spelen...
Voorbeeld van wat ik mooi vind zijn laptops uit de VAIO CR Serie.

Dan koop je een VAIO, die zijn best okay hoor.
Als je er eentje hebt gevonden plaats hem dan eens hier dan kunnen wij naar de specs kijken.

Zelf heb ik een Sony VAIO VGN-FZ31E. Ik heb h'm al 6 maanden, en ben er nog steeds trots op. Nooit problemen mee gehad. Dus misschien is Sony VAIO een goede keus :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan