Laptop kopen, maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dillondarko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Hoi,

Ik zoek een laptop voor mijn opa en oma. Er hoeven geen zware taken gedaan te worden op de laptop, alleen wat facturen maken in Word, een beetje internetten, en af een toe een online spelletje (bijvoorbeeld spelletjes.nl). Wel van belang is dat de accu vrij lang meegaat, minstens 2 uur. De laptop ligt vaak in de auto. Ze hebben al een Wireless router van Linksys. Videogeheugen mag shared zijn, maar dedicated is mooi meegenomen. Heb je meer info nodig, zeg het.

Budget: €700,- Max.

Ik had zelf deze al gezien: http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1067482&showTechData=true#tecData

Ik denk dat er tientallen laptops geschikt zijn. Wat je vermeldt als zijnde de gebruikseisen, is de ondergrens en daar kan m.i. elke laptop mee overweg.
Ik zou derhalve mijn keuze laten bepalen door eventuele kadootjes / aanbiedingen die de fabrikanten / dealers op dit moment bieden.
Samengevat: ik denk dat élke laptop aan de eisen voldoet en zeer zeker het apparaat dat je noemt. (leuke prijs én de laptop kan alles wat ze ermee willen gaan doen)

Ik heb de link even naar ze gemaild, kunnen ze kijken wat ze er van vinden. Ze hebben er niet veel verstand van. Daarom laten ze mij er een zoeken.;) Ze hebben nu een 1.8 GHZ AMD Athlon XP Desktop, dus dit is al een hele vooruitgang. Eventule suggesties zijn altijd welkom!

Inmiddels is de keuze gemaakt. Ze zijn toch voor de Toshiba gegaan. Dit werkt nu naar volle tevredenheid. Vraag opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan