Laptop kopen, maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ann3miek

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2014
Ben aan het kijken bij wehkamp.nl en heb aantal laptops gevonden. Alleen weet ik niet welke het beste is om dagelijks te gebruiken. Als vervanger voor mijn pc.

Foto800-3RSGU7CW.jpg

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Uiteraard de duurste is de beste :D Nee ik zou als ik jou was even aangeven wat je dagelijkse bezigheden zijn ;) oftewel wat wil je doen met het notebook.

Ps keurig vergelijking staatje:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik gebruik het vooral voor internetten, facebook, skype, boekhouding in microsoft office, downloaden van films etc. spelletjes via internet en eventueel een keer de sims.

Dit zijn de gegevens van mijn huidige mini laptop van Asus...

----------------------------------------------
Dit is van mijn huidige laptop.
Asus one
------------------------------------------------
Processor + geheugen
CPU: Intel Celeron 877
CPU speed: 1,4GHz
Geheugen grootte: 4 GB
Geheugen type: DDR3 (SODIMM)

Beeld
Schermdiagonaal: 11.6 inch
Videochip: Intel HD Graphics
Video-uit: D-Sub (VGA), HDMI
Schermresolutie: 1366x768 (WXGA Wide)

Opslag
Opslagcapaciteit: 500 GB
Hardeschijf type 5400rpm
USB / Firewire: USB 2.0

Verbindingen
WLAN: 802.11a
Ethernet: Ethernet 1Gbps
Bluetooth: Bluetooth 4.0

Dimensies
Gewicht: 1.4 kg
Hoogte: 27 mm
Lengte: 202 mm
Breedte 285 mm
Kleur Grijs

Laatst bewerkt:
de acers zijn ultrabooks dus iets minder krachtig
de Toshiba en Lenovo zijn beter
Ik zou voor de Toshiba gaan aangezien die meer geheugen heeft en een iets snellere processor, maar aangezien je het niet echt voor het gamen gebruikt raad ik je aan om een wat goedkopere uit te kiezen.

ik denk dat je in deze wel alles zou kunnen wat je wil

deze is het zelfde maar dan met een andere kleur

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja de Toshiba heeft meer geheugen maar voor wat ermee gedaan wordt is 8 gig ook genoeg dan heeft de lenovo weer het voordeel van de ssd als je het er voor over heb zou ik dus voor de Lenovo gaan maar inderdaad goedkoper kan ook.

Solat State Drive

programma's enz. starten er heel snel van op
heel handig als je er één hebt

Hoi,

Snellere opstart en snellere programma start werk net even vlotter een hdd zonder draaiende delen is een ssd

Kun je met de Lenove ook koppelen aan televisie. Dat ik bijvoorbeeld film download en op tv kan kijken.
Heb wel nu een kastje die is gekoppeld aan me gewone pc en kan ik via televisie op mijn pc komen om film te kijken.
Kan ik dit ook met de ze laptop?

Dus Lenove is beste laptop, wil wel gelijk een goeie. Dat ik over een tijdje niet weer een andere moet hebben. Dat ik er niks op kan doen.

Hoi,

Weet niet welke tv je hebt of dat er een hdmi ingang opzit maar moet lukken doe het zelf ook en ja in mij ogen is de lenovo gezien de hardware de beste optie zelf sinds kort de Y510p

Laatst bewerkt:
Ja er zit 3 hdmi uitgangen in. Hoe koppel je deze aan een laptop?

Zit op die van Lenove ook een hdmi uitgang op?

gevonden... had dit niet gelezen..

Connecties
Altijd online dankzij ingebouwde Wi-Fi. Ook speel je video's eenvoudig af op je HDTV door gebruikmaking van de ingebouwde HDMI-poort of je sluit apparatuur aan via de USB poorten.

Hoi,

Nee maar met betere specs gaat het notebook wel langer mee qua te draaien programma's (zware) en Qua merk stel ik een lenovo en de toshiba beter in als Hp en zeker als Acer

@granitk7 waarom je berichten verwijderen lijkt mij niet nodig hoor

Laatst bewerkt:
Hoi,

Goede keus volgens mij vergeet geen back up dvd's te maken als je hem hebt;) altijd makkelijk succes met de aankoop

Ps weet niet waar de bovenste zit in deze link maar verschil is wel aantrekkelijk

ik zit beetje na te denken.

tussen i7 en i5 is dat veel verschil??

Als ik goedkopere laptop haal.
Welke kun je dan beste nemen??

*kleine twijfel

Hoi,

Dan zou deze om bij Lenovo te blijven een optie en deze is ook een prima optie laatste is een I7 maar dual core daar zit het verschil

Hoi,

Nee maar met betere specs gaat het notebook wel langer mee qua te draaien programma's (zware) en Qua merk stel ik een lenovo en de toshiba beter in als Hp en zeker als Acer

@granitk7 waarom je berichten verwijderen lijkt mij niet nodig hoor

IK had het verkeerd gelezen en dat zag ik pas nadat ik het bericht er op zette

Ik heb zelf een HP pavilion 17-e010ed en dat is echt een prima laptop dus ik snap niet waarom je die niet zou kopen
acer vindt ik zelf ook geen goede laptops daar ben ik het met je eens

Hoi,

Geen slechte keus :thumb:

Ps de ervaring leert de hp heeft toch regelmatig terug roep acties en los komende gpu's vaak genoeg hier langs gekomen en is een beetje treffen maar dat is met alles.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan