Laptop kopen [max 500 euro]

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomHopman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Berichten
3
Beste allemaal! :D

Ik ben nieuw op dit forum omdat ik een vraag heb over de aanschaf van een laptop. Zelf heb ik er totaal geen verstand van, daarom dacht ik op dit forum wel goed te zitten :)

Allereerst budget: 400-500 euro
Macbook wil ik niet.

Wat vind ik belangrijk bij een laptop:

- Scherm ( ik kijk veel films/series op een laptop, dus het liefst 17" HD scherm )
- Ik heb vaak verschrikkelijk veel tabbladen open, dus dit moet hij makkelijk aankunnen.
- Ik poker veel, heb vaak 24 tafels open, dus misschien moet de processor hiervoor goed zijn?!

Ik heb zelf al even gezocht op internet en ben de volgende laptops tegengekomen:

http://www.laptopshop.nl/product/156948/acer-aspire-7250g-e456g50mi.html

en

http://www.laptopshop.nl/product/145618/acer-aspire-7750-2334g50mn.html

Zelfde prijs dus, alleen verschillende specificaties. Aangezien ik er totaal geen verstand van heb, durf ik er niet zomaar 1 te kiezen.

Ik ben dus heel erg benieuwd naar welke laptop jullie zouden kopen met een budget van max. 500 euro! Mag natuurlijk ook een andere zijn dan de 2 die ik hier heb neergezet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Met vriendelijke groeten,

Tom
 
Laatst bewerkt:
Vragen... daarvoor ben je hier, je kunt alles vragen wat je wilt hoor :thumb:

maar. het gaat bij jouw gebruiksdoel om een vlotte pc dus een i3 voldoet zeker, en een goeie Gpu maar die in de HP en ACER zijn onboard, dat betekend dat de videokaart op de processor zit de HP voldoet ook aan jouw eisen, maar geloof mij ACER is alles behalve een liefhebbers merk, slecht garantie in notebooks accu's gaan erg kort mee en het is erg traag, kwaliteit is ook vaak slecht. ik heb al 4 ASUS notebooks gehad, en ook moederborden en videokaarten van ASUS gehad en het is goede garantie en goede kwaliteit
 
Kijk ook bij de acer aspire serie, doe zijn ook redelijk betaalbaar in die prijsklasse
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan